گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عصر نوشت.

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ب.ظ

+ امروز بهترین فرصت بود برای اینکه عکسهای خونه رو آپلود کنم. 

چون تا دیر وقت هستم دانشگاه و فرصت کافی داشتم برای آپلودش.

تازه این عکسها پسورد هم نداره و همه میتونند خونه من رو ببینند!

ولی خب چه فایده!

عکسها رو نیاوردم با خودم که!

انشالله هفته اینده. 


+ چشمام داره در میاد از بس به مانیتور نگاه کردم. 

عینک هم نمیزنم چون رو دماغم سنگینی میکنه. خوشم نمیاد. حس میکنم یه مانع جلوی چشممه. حس میکنم به مرور زمان حالت چشمام رو عوض میکنه و خیلی حسهای دگر!


+ دلم استلخ میخواد!


+ امشب رو هم باید به تنهایی سر کنیم. برای همین دیر میرم خونه تا نشینم باز فکر و خیال کنم. فردا هم میرم برای خودم خرید کنم. بازار بزرگ. خیلی وقته نرفتم. البته الان فقط در حد حرفه. حالا کو تا فردا برسه و من حرفم رو به مرحله عمل برسونم. 

والا!



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند