گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حرف تو حرف!

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ق.ظ

یه بشقاب

یه چاقو

سه تا قاشق و یه چنگال

یه ماهیتابه و یه قابلمه دیگه

به جمع ظرفهای نشسته تو سینک اضافه شد.

ولی بجاش صبح رختخوابم رو جمع کردم از وسط هال و الان به جاش یه عالمه کاغذ و جزوه پهن کردم اون وسط.

رفتم سراغ پروژه جدید. شروع کردم به خوندن و ترجمه کردن و نوشتن. خیلی سخته! اصلا نمیدونم چجوری بنویسمش.

تماس گرفتم با مطب دکتر رضوانی. ولی جواب ندادند. بهتر! میخواستم وقتم رو کنسل کنم خب جواب ندادند دیگه!

کلی خرید داشتم برای خونه، اومدنی یادم رفت برم فروشگاه. الانم اصلا حال ندارم جمع کنم برم بیرون باز. شاید غروبی رفتم یه هوایی بیرون خوردم و خریدام رو کردم.

امروز تولد النازه. عزیزم یادم میاد تولدش رو . موقع تولد الناز و امیرعلی مامانم ده روز بیمارستان بود!!!! چقدر میخندیدن همه.

وقتی به دنیا اومدند اسمشون رو گذاشته بودیم جکی و جیل! چقدر زود بزرگ شدند. امشب همه دورهمن و تولدش رو جشن میگیرن. جای منم که همیشه خالی.

از همین الان باید به فکر خرید ۴ کادوی تولد باشم! چون تولد امیرعلی هم هفته بعده و یه ماه بعد هم که تولد اون فسقله.

جایی وام میدن برای خرید کادوی تولد!!؟؟

 

  • فریba

نظرات  (۳)

راستی !!! این باقالی منو کچل کرده!! از وقتی مقالم توی یه جورنال خارجی پذیرفته شده!!!! واسه ویرایشش روزی سه بار زنگ میزنه فکرکن آدمی که اگه باهات کار داشت اس میداد که بهم زنگ بزن
یعنی هر بار گوشیم زنگ میخوره منتظر اونم دیگه خانواده دارن بهم شک میکنن
سر شبی خیر سرمون رفته بودیم پاساز زنگ زد !!! حالا فکر کن صدای
آهنگ و جیغ و ویغ اوونم داشت راجع به مقاله توضیح میداد اصن یه وضی
پاسخ:
پاسخ:
بابی هم اینطوریه یادت نی مگه!

کلا آدمها همه همینن.
هر وقت باهات کار دارند همینطور دور و پرت میچرخن، ولی کافیه بهشون نیاز پیدا کنی، عمرا اگه بتونی پیداشون کنی!!

چاپ مقالتون تو جورنال خارجی مبارک باشه! جورنال ای اس ای هستند ایشون!؟
ای بابا کاش حداقل تولداشون یکم باهم فاصله داشت میتونستی یه نفسی بینش بکشی و یه حسابی تازه کنی
پاسخ:
پاسخ:
والا!!
جرات نمیکنم برم خونه که!

قرار بود دوتا s4mini برا من بخریاااااااااااااا D:
پاسخ:
پاسخ:
آره یادمه!
به الناز هم بگو از تو اون سایته یه مدل انتخاب کنه برداره به حساب من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند