گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حذف!

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۴۶ ب.ظ
----

 

 

  • فریba

نظرات  (۵)

اوووه تا حالا چند بار باهاش قهرکردم آخرش مجبور شدم خودم آشتی کنم!!!
آخه اون نازه و ما نیاز!!!!
اون که کاری با ما نداره ما بدون اون هیچیم!!!!!!
اووون باهامونه شاید ما ازش دوریم نمیدونم چی کار کردم باید بشینم حسابی فکر کنم
پاسخ:
پاسخ:
خودم میدونم. اصن عین خیالش هم نیست که باهاش قهر کنی! کار خودشو میکنه!

تو هم نوشین شدی هی میای ادبیات از خودت در میکنی!؟؟

خب وقتی میبینه داریم دور میشیم در حالیکه خودمون نمیفهمیم، نباید بزنه پس کلمون؟ نباید دستمون رو بکشه که نریم؟!؟
والا!!

وایسا بینم این چه فازیه که من تو کامپیوتر خونه مامانم اینا عکست که شال و کلاه داری هست ولی توی لپ تاپم همون عکس قبلیته؟!!
پاسخ:
پاسخ:
بعضی وقتها بلاگفا یخ میزنه! همه چی رو به همون حالتی که یبار تو مخ خودش سیو کرده نشون میده.
برای منم همینطوره! :)

کم کم یخش آب میشه درست میشه!

چرا باید دستمونو بکشه وقتی بهمون عقل و انتخاب و اختیار داده؟!
والا...
پاسخ:
پاسخ:
عقل داده که داده!!
نباید بهت زنگ خطری چیزی نشون بده؟؟
اینم شد هدایت؟
  • ثـنـا خـانـومـی
  • ثنا از طرف خدا:
    خدا گفت بیام بت بگم خب نخون! الان می شینم گریه می کنم :دی
    پاسخ:
    پاسخ:
    والا!!

    نه انگار فایده نداره پیغاما جواب نمیده درو وا کن خودم اومدم...(از طرف خدا
    پاسخ:
    پاسخ:
    به به!
    خیلی خوش اومدین. دیگه حالا که امروز ظهر باهات آشتی کردم میای!؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند