گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

521 - بی عنوان!

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ
خب تعطیلات و تفریحات تموم شد!

غروبی همسایه پائینی زنگ زد و من رو به صرف چای دعوت کرد.

یه اسنکی هم درست کردیم و نوش جان کردیم و منم کیک و پفک برده بودم اونا رو هم خوردیم.

اون وسط ها خانه ای گرام اومد و به جمع ما اضافه شد.

نشستیم فیلم اجرای موسیقی همسایه گرام رو در یک کنسرت مشاهده کردیم و به منزل بازگشتیم. 

الانم هم خونه ای داره ورزش میکنه و حمیرای عزیز داره میخونه(تو پست بعدی میگم چی میخونه!!) 

و منم نشستم اینجا و با یه دست دارم بشکن میزنم و با یه دست دیگه دارم میزنم تو سر خودم که وای خدا من این پروژه رو چطوری انجام بدم. آخه منبع راهنما از کجا بیارم. احدی رو این موضوع تا حالا کار نکرده، نه در ایران و نه در بلاد کفر.

چرا کارای من اینطوری از آب در میان!؟ پایان نامم هم همینجور بود! پدرم درومد تا جمعش کردم. الانم همه چپ و راست از من گزارش کار میخوان. منم هی میگم دارم کار میکنم!!! 

ولی اگر بشه یه کار خوب تحویل داد چقدرررررررررررر خوب میشه ها!!

میشیم اولین تو این کار.

البته اگر بشه!! من که چشمم آب نمیخوره. آخه اصولا میگن هر چقدر پول بدی آش میخوری دیگه. پروژه ما هم همینه! به همون اندازه که پول بدن بهمون آش میریزیم تو ظرفشون!

علم کیلو چند!

من برم جمع و جور کنم خودم رو، فردا کلی کار دارم!

شب بر همگی خوش...

 

+ مونده بودم اسم این پست رو چی بگذارم!

خوبه منم بیام شماره بگذارم برای پستها. برم از اول تا الان رو شماره بگذارم ببینم تعداد اراجیفی که گفتم به چند عدد میرسه!!

  • فریba

نظرات  (۱)

شماره گذاری خیلی خوبه!
حداقل میخوای به یه پست ارجاع بدی میشه یه ادرس درست حسابی داد نه عنوان پستو به طرف گفت!
از لحاظ اماری هم خیلی کیف میده رسیدن به عددهای خاص!!!

پاسخ:
پاسخ:
اره فکر خوبیه
از امروز عملیات شماره گذاری رو از فرودین 91 آغاز میکنیم ببینم به چند میرسیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند