گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

523 - شماره گذاری پستها

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ق.ظ
شماره گذاری پستهای این وبلاگ، از دقایق اولیه صبح امروز آغاز گردید!!

به نظرتون این پست، شماره چند بهش میخوره؟

اصلن به نظرتون من تا حالا چند تا پست تو این وبلاگ گذاشتم؟؟

یه چیز دیگه!

هر کدومتون یه عدد دلخواه بگین، ببینم این عدد دلخواه به کدوم پست من میرسه، بعد من همون پست رو اینجا ری آپلود میکنم!! 

هوم؟؟


ساعت 13:31 

شماره گذاری پستها تا خرداد 1391 به پایان رسید! 57 تا پست. 


  • فریba

نظرات  (۳)

569

پاسخ:
پاسخ:
به نظرتون تعداد پستها اینقدر هست اصن!!؟؟

660تا پست داری !
66 شماره ی منه!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
یادم هست شمارتو!
660 تا رو از کجات درآوردی!؟

من که میگم تعداد پست ها 569 تاست :))))
خیلی راحت میشه فهمید :)))))))
ببین صفحه وبتو باز کن خب؟؟روی اسم هر پستی دوس داری کلیک کن(مثلا همین پستت"شماره گذاری پست ها")روش کلید بزن،وقتی صفحه لود شد اون لینک بالا رو نگاه کن نوشته:
http://home91.blogfa.com/post/569
ینی چی؟؟ینی پستت شمارش 569 ئه
من که الکی تیزهوشان قبول نشدم :|
---
اینم شماره شانسی :
151
ببین کدوم پستته :|
پاسخ:
پاسخ:
بابا تیز هووووووووووش
خودم میدونستم فقط میخواستم هوش شما ها رو انتحان کنم!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند