گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

545 - 13 به در!!

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ق.ظ
جدی جدی تعطیلات تموم شد!؟؟؟

چرا اینقدر زود گذشت؟؟

هیچ کاری هم نکردیم! 

من بعد اینهممممممممممه مدت نبودن در راس امور کاری در پروژه، میخوام برگردم با دستان پر از خالی!! 

اشکال نداره، وضعیت منو که ببینند دلشون به حال من خواهد سوخت و گیر نمیدن بهم. 

ولی من قول داده بودم نیمچه پروژه ای که دستمه (البته همچین نیمچه هم نیست، خودش یه پایان نامست ولی در مقابل اون پروژه اصلیه یه چیزی تو مایه های انگشت کوچیکه است!!) رو تو این مدت به جایی برسونم که نرسوندم!

ببینم میتونم امروز یکم جمع و جورش کنم شاید فرجی شد یه گزارش ازش درومد!


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند