گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

550 : 5-1

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

نمیدونم از شنیدن این اخبار باید خوشحال بود یا ناراحت..

من از هیچی خبر ندارم! علت دستگیریشون، مذاکراتشون با ایران، دلیل اعدام یه مرزبان بیگناه... فقط این رو میدونم که یه از ۵ سرباز بیگناه.. یکیشون کشته شد در حالیکه میتونست الان زنده باشه و کنار خونوادش....

خبر ۱:

http://www.tabnak.ir/fa/news/390261/مرزبانان-ایرانی-آزاد-شدند

خبر ۲:

http://www.tabnak.ir/fa/news/390280/آخرین-تصویر-از-۱۵-مرزبان-آزاد-شده-ایرانی 

خبر ۳:

http://www.tabnak.ir/fa/news/390513/مرزبانان-ایرانی-در-اختیار-گروه‌های-خودی

و آخرین خبری که تا الان خوندم:

http://www.tabnak.ir/fa/news/390287/تحویل-چهار-مرزبان-ایرانی-به-همراه-پیکر-شهید-دانایی‌فر-به-ایران

 

بازم خدا رو شکر که ۴ نفر دیگشون زنده موندند... خدا به خونواده شهید دانایی فر صبر بده..

http://www.tabnak.ir/fa/news/390468/شکرگزاری-خانواده-مرزبان-آزاد-شده

 

  • فریba

نظرات  (۲)

سلام

خوب شد اون اولش توضیح دادید در جریان نیستید ! دیگه من توضیح نمیدم !
ولی خوب آره الحمدلله بازم این 4 نفر برگشتند ولی اقدام دولت باعث شد که قطعا چند هزار سرباز و کادری دیگه بلرزند به خودشون !
آدم رباها فهمیدند یا خواسته شون براورده میشه همون اول یا یک نفر روقربانی میکنند تا براورده بشه
البته امیدوارم بچه ها و دوستان مون تو لب مرز ، یه حال اساسی به این تکفیری های لعنتی بدن

یا حق
پاسخ:
پاسخ:
سلام
اره خب! نمیدونستم جریان رو فقط در حد همون اخبار رسانه های داخلی و خارجی!
کدوم واکنش دولت باعث شد بلرزن به خودشون؟!
و کدوم عامل باعث شد که اونا فکر کنند اگر کسی رو قربانی کنند میرسند به خواسته شون؟

البته من این رو فراموش کردم بگم که :
خود مرزبانها هم کم مقصر نیستند؟؟ مثلا داشتند مرزبانی میدادند! همشون نشستند تو چادر، طرف داره از چند کیلومتری فیلم میگیره اینا اصلا نمیفهمند!!!!
اینم شد مرزبانی!!!


سلام

آهنگ غمگین و مداحی ، همیشه هم اینطور نیست ها ؟ ! ولی خوب آره خیلی وقتها بدتر غم دنیا رو میاره اما بعضی وقتها هم هست که واقعا سبک ت میکنه
همونطوری که انسان قرآن میخونه یا تو روضه می شینه و سبک میشه

به هرحال ... 4 شبی که اون مکان بودم شبها بدون این قبیل موسیقی و مداحی ها خوابمون نمی برد

به قول دوستان ، تو چت بودیم !

یا حق
پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،

بعضی وقتها خیلی محدود مگه چی بشه که با روضه و مداحی و اینا من سبک بشم!!!
چون من برای گریه کردن نیازی به گوش کردن به این چیزا ندارم! خودم یه روضه برای خودم میخونم حلللله!! :)

لالایی تون بوده پس! :))

در پناه حق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند