گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

552

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ

و من همچنان در حس و حال پست شماره ۵۴۹ باقی ام...

و تمایلی به رفتن به محل کارم ندارم اصلااااااااا....

دوست دارم کارم رو ترک کنم و برگردم..

خسته م.. خیلی خسته..

 

بعضی وقتها یه بـــانــــــو یکی از جنس خودت، بهتر میتونه حال آدم رو توصیف کنه!

 

بعدا نوشت:

بعضی وقتها هم تو این حال بد، حس حضور کسانی که دوستشون داری و دوستت دارند... حتی شنیدن صداشون از فرسنگها دورتر میتونه حالت رو بهتر کنه... مرسی از نوشین، عطیه، هاجر .. بابت بودنتون!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

میگم قبلنا که برا پستات اسم میذاشتی باحال تر بودا نه غلام؟

پاسخ:
پاسخ:
اره !
خودم هم کم کم به این نتیجه دارم میرسم!

ولی از بس تو پستهام از چیزای مختلف حرف میزنم و خیلی وقتها محتوی پستها شبیه هم هست، نمیدونم عنوانش رو چی بذارم!

چطوره من پست بذارم شما عنوان براش بذارید؟
نظرت چیه خانم فرامرزی!؟!؟
:))
یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد...
یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند...
یک قدم می تواند سفری را آغاز کند...
اما یک دعا... می تواند حتی ناممکن را ممکن کند...
چون ضامنش خداست پس به ضمانت خدا دعایت میکنم...

یعنی فقط میشه دعا کرد که این حسه ناامیدی از بین هممون بره....

پاسخ:
پاسخ:
تو برای من دعا کن و من برای تو...!



به نظر منم عنوان داشته باشه قشنگتره

پاسخ:
پاسخ:
نظرتون رو به مسئولین منتقل میکنم!
امتحانش ضرر نداره ولی به این جماعت امیدی نیست !

پاسخ:
پاسخ:
اگر به این جماعت امیدی بود که وضعمون این نبود الان!

سلام

لازم به اسم گذاری نیست ! 552 رو براساس ابجد حساب کنیم شاید رمزی چیزی به سبک رمز داوینچی تو خودش داشته باشد !

الله اعلم !

فردا دیدی گفتند داوینچی زنده ست و تو وبلاگ فریبا نویسنده هم هست !

کی به کیه ؟ والا !
پاسخ:
پاسخ:
سلام
خودتون پیشنهادش رو دادین پس زحمتش با خودتون!
منتظرم ببینم هر کدوم از شماره پستهای من چی ازش درمیاد!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند