گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

555- 30 نما + یارانه!

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

اول اینکه:

جاتون خالی با هاجر و آمیتا رفتیم سی نما

فکر کنم آخرین باری که رفتم سینما دو یا سه سال پیش بود!!

ولی طبقه هساث رو دوست داشتم ببینم حتما.

عااالی بود، از اول تا آخر خندیدیم فقط. ولی در پشت صحنه های طنزش یه چیزایی بود که آدم رو خیلی به فکر فرو میبرد.

به هر جهت پسندیدیم، پشنهاد میکنم اگر ندیدید حتما در اولین فرصت ببینید.

 

 

مورد بعدی موضوع روز جامعه امروز یعنی یارانه است!

به قولی دیگه کم مونده بیان بگن:

قال رسول الله : هر کی یارانه نگیره تو اون دنیا جاش تو بهشته!

والا!

دولت تدبیر ول کن تروخدااا

روایت داریم که میگه به خدا قسم اگر خورشید را در دست راست و ماه و ستارگان را در دست چپ من قرار دهید، از یارانه انصراف نخواهم داد!

من که سرپرست خانواده نیستم ولی اگر بودم و میلیاردتومن هم سرمایه داشتم بازم یارانه میگرفتم! حقمه! باید بگیرم.

اگر میدونستم یارانه نگیرم هزینه ها پای من ارزونتر حساب میشه، مشکلی نبود!

والا به خدا،

مسخره ش رو درآوردند با این گدا بازیاشون.

دیگه کم کم دارم از این دولت هم نا امید میشم!

شب خوش.

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

سلام

برای اینکه فردا روزی طرفداران کلید تو حلق مردم ! نگن همکاری نکردند و بهانه ای نباشه همه چیز در اختیارشون قرار گرفت به قیمت بازی با اعصاب مردم
من این مدت هربار تی وی می دیدم مطابق معمول زیرنویس ها رو نگاه میکردم
وهربار بدتر از قبل میخوندم : جان هرکی دوست دارید یا یارانه نگیرید یا جریمه میشید !

اعصابمونو داغون کرد !

این نیز بگذرد !

هرچند از وقتیکه یارانه ها اومد هدف این بود ایرانی ها رو به عنوان کسانیکه معتاد شدند کم کم ترک بدند و بعد که ترک دادند پول رو قطع کنند
اما الان یک اعتیاد به دیگر اعتیادهای ما اضافه هم شده است !

این مشکل ایجاد میکنه چون واقعا الان مردم روی یارانه حساب میکنند درحالیکه قاعده این نبود

یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام مجدد

ببین کار ملت رو به کجا کشوندند که همه محتاج 50 تومن این دولت گدا صف شدند!

خدا عاقبت همه مون رو با این سردمداران مملکتمون به خیر کنه!!


واقعا نیاز به تفریح داشتیم خیلی خوش گذشت
بس که خوردمو خندیدم امروز چش نخورم پر انرژیم...

پاسخ:
پاسخ:
آره واقعا، خیلی خوب بود (اگه بدونی چقدر دوستام شاکی شدند که چرا به ما نگفتی!!!!)

چقدر مخزن انرژیت کم حجمه پس که اینقدر زود پر میشه! :)

هفته بعد چ !؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند