گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

573

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ
اینهمه ما برای این گزارش زحمت کشیدیم و بدو بدو کردیم!

آخرش این دختره گند زد و رفت!

زنگ زده میگه ببخشید فریبا جون من جلوی دوربین هل شدم نتونستم همه اون جمله ها رو بگم! گفتم همش سه جمله بود، کجاش رو تو نرسیدی بگی!!!؟؟ اصلا چی گفتی!!؟؟

اونقدر پشیمون شدم که چرا خودم نرفتم. 


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند