گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

576 - انتظار... آیا بیهوده!؟

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ
پس چرا ایشون بهم جواب نمیده!؟

اول فکر کردم گفتم شاید پیامم رو ندیده باشه، بعد رفتم فیس بوکش دیدم تازگیا پست گذاشته برای روز مادر، گفتم مگه میشه کسی پیامهایی که براش میاد رو نخونده باشه!!

گفتم شاید بهش نرسیده باشه و شاید هم اونقدررررررر حجم پیاماش زیاده که مال من توش گم شده باشه!

به هر جهت و به هر دلیل، من مجددا براش پیام گذاشتم. 

جواب داد، داد! نداد هم ... خب نداد دیگه چیکارش کنم! 

اییینهمه کاااارگردان، از خداشون هم هست من برم باهاشون کار کنم!

والا به خدا!

با این نوناشون. 


  • فریba

نظرات  (۱)

والا بخدا!فک کنم زمینه کاری دیگه ای نمونده باشه که تو نرفته باشی اینو بری کلکسیونی از مشاغلو تجربه کردی

پاسخ:
پاسخ:
هاجر جون علاقه من از همون اول همین بوده!! من رو منحرف کردن فرستادن تو خط این رشته. الان که تو درس به یه سر و سامونی رسیدم، تصمیم گرفتم برم دنبال علاقه اصلیم!!
ولی نمیدونم چطوری راستش رو بخوای!!!
برای همین فعلا دارم این در و اون در میزنم ببینم نتیجه ای داره!!

دعا کنید به نتیجه برسه، قول میدم تو اولین فیلمم ازتون دعوت کنم بیاید پشت صحنه و تماشا کنید :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند