گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

578 - یک شب در برج میلاد!

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ق.ظ

دیشب با بروبچز جاتون خالی رفتیم برج میلاد، من یه چندباری برج میلاد رفته بودم ولی هیچ وقت برای تفریح نرفته بودم و همیشه یه برنامه ای بوده و رفتیم به یه مکان مشخص و برگشتیم، ولی دیشب فرصتی پیش اومد که بریم برج میلاد بگردیم!! ساعت حدودای 8 قرار مون پای برج بود. من زودتر از بچه ها رسیدم، بالای پله برق منتظرشون بودم. به محض اینکه رسیدند رفتم جلو و به انگلیسی خوش آمد گفتم و بعد به فارسی گفتم به ایران خیلی خوش اومدید و از اینکه "برج ما" رو برای بازدید انتخاب کردید بسیار متشکریم. تشریف بیارید من راهنمائیتون کنم... رهگذران هم ما رو زل زل نگاه میکردند و مریم و ریثا هم در حالیکه سعی میکردند جلوی خنده شون رو بگیرند به من جواب میدادند!!! مسخره بازیمون که تموم شد یه چرخی دور برج زدیم و از هوای مطبوع محوطه ش لذت بردیم و عکس پشت عکس.

گشنمون شد میخواستیم بریم یه چیزی بخوریم، گفتیم حالا که تا اینجا اومدیم بریم رستوران برج میلاد ببینیم چجوریه!!!

اول گفتیم بریم رستوران گردون اون بالااایِ بالااای برج میلاد، مدیونید اگر فکر کنید به خاطر گرون بودن رستوران نرفتیم اونجا ها، صرفا به خاطر اینکه تو ارتفاع خیلی بالا بود نرفتیم!!

خواستیم بریم رستوران سنتی، دیدیم اووووه دوووره!!

این بود که رفتیم رستوران محیطی اسفندیار. همون پائین برج میلاد، یعنی از پله برقی ها که میاین بالا سمت چپ.

این رو هم اضافه کنم که هر سه نفر در شرایط ضیــغ مالی پا گذاشتیم تو رستوران.

گفتم بچه ها اگه رفتیم دیدیم خیلی گرونه، میگیم از منوتون خوشمون نیومد و محترمانه میایم بیرون!!! یا نهایتا یه سوپ و سالاد میخوریم!!!

خلاصه نشستیم و منو رو آوردند ... قبل از هر چیزی 20 درصد حق سرویس و مالیات رستوران توجه ما رو جلب کرد.

گفتم بچه ها قیمتها رو 20 درصد گرونتر حساب کنید!!

بعد رفتیم سراغ غذا. قیمتها .... بد نبود!! البته بگم به نسبت برج میلاد بودن و رستوران 5 ستاره بودنش عااالی بود!!

جاتون خالی دو تا برگ و یه ماهیچه، 3 تا نوشیدنی و 1 زیتون پرورده شد سفارش 125 هزار تومنی ما!!

شام رو که خوردیم تصمیم گرفتیم بریم داخل برج رو ببینیم.

از یه پسر نوجوونی که تو محوطه برج چهارچرخه کرایه میداد پرسیدیم. گفت تا حدودای 9 الی 10 شب میتونید در تور بازدید از سکوی دید باز برج میلاد شرکت کنید و برید اون بالااااای بالااای برج میلاد رو ببینید هزینه تور هم بسته به نوعش و درجه ش و سرویسش از 10 تومن هست تا حدودای 50 تومن.

این بود که ما تصمیم گرفتیم همون طبقات پائین رو دور بزنیم و این هزینه رو بگذاریم برای سفر بعدی به برج میلاد!!

وارد برج که میشی چهارطبقه ساختمان هست که پله برقی داره و آسانسور. بعد از این چهارطبقه تاااااااااااااااااا اون بالااای بالا که میرسی به کلاهک برج، فقط آسانسوره و دیگر هیچ!! یعنی یه برج دراز و بی خاصیت!! :))

طبقه همکف که پر بود از گیت و نگهبان و اینا... دو طبقه بعدی چیز خاصی نداشت، طبقه چهارم یه نیمچه مجتمعی بود برای خرید فرش و لباس و گل و جواهرات و تزئینی جات و ... که تقریبا همه رو به تعطیلی بودند.

در فضای خالی این طبقات کاناپه های قرمز رنگی گذاشته بودند رو به شهر. فضای خیلی قشنگی بود. کل تهران رو میتونستی دید بزنی... خیابونا و اتوبان ها با چراغ شهری قابل تشخیص بود و چشمات رو که تار میکردی رفت و امد ماشینا منظره قشنگی میشد...

یه نیم ساعتی با نوای سیاوش هر کی برای خودش گوشه ای خلوت کرد و به انتهای تهران که پیدا نبود خیره شد،

بعدش هم اومدیم پائین و دوچرخه (منظور همون چهارچرخه) بازی کردیم!!

شب خیلی خوبی بود...

جای همتون خیلی خالی!

تو تمام لحظه ها زرت زرت عکس گرفتیم و گذاشتیم تانگو و لایک خوردیم و چه بسا فحش که نامردا چرا تنها رفتید!!! حالا فرصت شد عکسها رو میگذارم. :)

این بود انشای من از یک شب در برج میلاد با مریم و ریثا.