گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

579 - تصمیم کبری!

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ
هر روزی که میگذرد،

و من از این اوضاع نابسامان نا امیدتر میشم،

و از آینده نا روشن خود هراسناک تر!

و بر رفتن از ایران و زندگی در بلاد کفر مصمم تر!

اما با کدامین دل! 


یه دل میگه برم برم

یه دلم میگه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم

اینجا بمونم!!


نظر شما چیه؟

دارم به این فکر میکنم اگر مثل آدم برنامه ریزی کنم، سال آینده این موقع انشالله تعالی میتونم برم!

ولی نمیدونم واقعا اوضاع اونجا چطوری باشه! چطوری بر دلتنگیم غلبه کنم و هر دم عکس خونواده رو ردیف نکنم جلوم و زار زار گریه نکنم که یاران کجائید که من اینجا غریبم! 

در اینکه میتونم زندگیم رو جمع کنم هیچ شکی ندارم، ناملایمات روزگار و سختی های زندگی در آوان جوانی و سر کردن با مردها و نامردانی که روزهایی رو باهاشون گذروندم، به قول مهندس ق از من یه شیرزن ساخته! من تمام نگرانیم غم غربت و دلتنگیه و بس! 

من رو تو این زمینه راهنمایی کنید. 

از تمام خواننده های روشن و خاموش و دوست و غریبه ای که این متن رو میخونند میخوام که در این زمینه من رو راهنمایی کنند. 

تصمیم بگیرم برای رفتن؟ یا همچنان بمونم و امیدوار باشم اوضاع درست میشه!!! 


  • فریba

نظرات  (۲)

والا نمیدونم نظرم درسته یا نه ولی به نظر من حتی اگه تصمیم به رفتنم گرفتی یکی دو سال برو خونه اگه تونستی یه کاری همونجا برا خودت دست و پا کن، در بست کنار خانوادت باش کسانی که نزدیک ترین و دلسوزترین افراد به آدمن، برو و از در کنارشون بودن لذت ببر ، یه دل سیر نگاهشون کن، بو شون کن، دلسوزانه کمکشون کن به دادشون برس و... بعدش هرجایی خواستی بری برو

پاسخ:
پاسخ:
من اگه میتونستم یه کار مناسب کنار خونوادم داشته باشم هیچ وقت دچار این حس رخوت و افسردگی نمیشدم که فکر فرار مغزها به سرم بزنه... :(

من میگم بیا یه برنامه ریزی درست انجام بده امسالو وقت بذارو تحقیق کن برای ادامه تحصیل تو یه کشور خوب وقتی وضعیتت تثبیت شد هم خودت رضایت قلبی داری و کنار خونواده بهت خوش میگذره هم خونواده خوشحالن.
ما که بالاخره از خونواده دوریم پس بهتره حالا که این سختی رو تحمل میکنیم حداقل دنبال چیزایی که دوست داریم بریم...

پاسخ:
پاسخ:
نه به نوشین که میگه کلا قید همه چیو بزن برو پیش خونوادت،
نه به تو که میگی جمع کن بریم اونور!!!

موندم بین نظر شما دو دوست چه کنم. هر دو تشویق به رفتن میکنید، اما این کجا و آن کجا!!

ولی خودم با نظر نوشین بیشتر موافقم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند