گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

580 - دوچرخه!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ
میخوام دوچرخه بخرم!

تصمیمم جدیه. چون هزینه چندانی نداره و تازه سرگرمی خیلی خوبی هم هست. 

گفتم فعلا که پولم به ماشین نمیرسه که برم ماشین بخرم. 

فعلابا دوچرخه سر خودم رو گرم کنم.

البته یکم هم فکر داره سمت موتور هم میره!!! از این موتور کوچیکا. ولی نمیدونم پلیس با موتورسواری خانوم ها چه برخوردی میکنه. اصلا چنین چیزی مجاز هست یا خیر. 

خلاصه که فعلا فکرم رفته تو خرید دوچرخه. 

چند روز دیگه اگه تو اتوبان چمران و پارک لاله و ملت و بلوار کشاورز و ولیعصر و اینا یکیو دیدین که یه دوچرخه صورتی سواره و یه عالمه گل و گلپر به چرخاش آویزونه! بدونید اون منم!! :))))

 

  • فریba

نظرات  (۱)

دو چرخه!!!
تهران شلوغو خطرناکه تازه پنچری داره. خرابی داره به نظرم همون 200-300 که میخوای بدی دوچرخه یه جوره دیگه خرجش کن به جاش بیا یه صب تا عصر بریم چیتگر دوچرخه سواری

پاسخ:
پاسخ:
دلایلت محکم نیست خانم هاجر!
با دلیل محمه پسند منو منصرف کن.
خب اینطوری بخوایم فکر کنیم که اصلا هیچی نباید بخریم که!!

تو که همش سرت شلوغه نمیشه باهات جایی رفت که! این هفته هم من موندم چطوری با من اومدی بیرون! والا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند