گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

583 - سایز <36!!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ق.ظ
بیشتر از یک سایز وزن کم کردم!!

نمیدونم چرا.

قبلنا سایز 38 فیت تنم بود. 

الان 36 هم لق لق میزنه. 

تو این مدت رفتم ولیعصر و هفت تیر دنبال یه مانتوی شیک و رسمی. دریغ از یه مانتو که اندازه م باشه!!! مائده همش میخندید میگفت خوش به حالت اینقدر لاغری!!

خلاصه که اینهمه گشتیم یه لباس سایز مناسب پیدا نکردم. فاطمه میگه برو تو رده تینیجری!! فک کن!!

تصمیم نهایی بر ان شد که من تا بازگشت سایز اصلی خودم از خرید هر گونه لباس خودداری کنم!! 

 

ای باباا

 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

سایزت دیگه شده فینگیلی یعنی از 36م پایینتر!!!!

پاسخ:
پاسخ:
میبینی ترو خدا!!
کم کم باید برم لباسای الناز رو بگیرم بپوشم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند