گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

588 - خدا هست هنوز...

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ق.ظ
زندگی باور می خواهد

آن هم از جنس امید،

که اگر سختی راه

به تو یک سیلی زد،

یک امید از ته قلب به تو گوید که 

                                        خــــدا  هست هنوز...

 

 

پی نوشت:

وقتی یقین داشته باشی که فقط خدا هست و خدا! 

همونجایی که در تاریکی وهم آمیز گذشته های تلخ و حال نا خوب و آینده ی نا روشن فرو میری ... یک روزنه نور از اون دور سو سو میزنه و بهت میگه : من هستم!! خدایت!

نور امید به خدا و روشنایی وجودش همیشه تو زندگی من بوده و هست، این من بودم که خیلی وقتها نتونستم این نور رو ببینم و آشفته شدم! 

ممنونم خدا به خاطر این روزنه های امید به تو ... 

 

امروز!

یک صبح خوب! وقتی که روزهای سخت و پر از استرس رو تجربه کردی، بودن در کنار آدمهای خوب، آدمهایی که یادت میارن هنوز قدرشناسی و معرفت از بین نرفته و آدمهایی که حس خوبی رو به تو منتقل میکنند میتونه روز تو رو خوب کنه! خیلی خوب!

 

نمیدونم چرا امروز من اینقدر خوشحالم. :)) 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

خداروشکر،خوشحالم که حست اینقدر خوبه
چه پستی پر از انرژی مثبت،منم شاداب شدم

پاسخ:
پاسخ:
منم دیگه!
جو گیرم.
یه روز اینوری یه روز اونوری!!

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند