گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

592 - سوتی در کافی شاپ!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ
اینجا گفتم یه سوتی دادم در حد اعلا!

در جریان هستید که یه مدتیه با بچه های یه کافی شاپ دوست شدم و اوقات فراغتم رو میرم پیششون و کم کم از اینور کافی شاپ به اونور یعنی بخش حسابداری و تحویل سفارش و چه بسا آشپزخونه ش راه پیدا کردم. حالا در رابطه با تجربیاتم در این زمینه باید سر فرصت توضیح بدم.

 القصه تو این مدت که میرفتم اونجا، با خیلی از مشتریهای پای ثابتشون هم دوست شدم و مواقعی که سرشون شلوغ بود سفارش ها رو تحویل میگرفتم و حساب کتاب میکردم و ... 

یک دختر و پسری تقریبا هروووز میومدن اونجا و یه ساعتی مینشستند و اکثر اوقات هم لیمونات سفارش میدادند. 

چند روز پیش این دختر و پسر با یه خانوم میانسالی اومدند کافه. سعید و نازی هم نبودند و من تنها بودم. لذا من رفتم برای تحویل سفارش. دیدم برخورد این دو تا جوونک این دفعه کمی رسمی تره!! منم یه لبخندی زدم و گفتم چی میل دارید؟ پسره جواب داد دو تا لیمونات ... نذاشتم حرفش تموم بشه و گفتم مثل همیشه لیمونات... بله ! و دیگه؟ ... اونم با یه قیافه یخ کرده ای گفت و یه گلاسه!

منم اومدم تو آشپزخونه و اینا رو چون بلد بودم حاضر کردم و بردم براشون. 

بعد حدودا یک ساعتی که خواستند برن، دختره و پسره اومدند پیش من و گفتند سووووتی دادی در حد اعلاااا!!

گفتم چی؟؟؟ من؟؟ کجاا؟؟؟؟ 

دختره گفت این خانوم که باهامون بود مامان ایشونه (یعنی پسره) بعد تو برمیگردی میگی سفارش همیشگی؟؟؟؟؟ این حرف بود تو زدی!؟؟؟ 

آقا اینو نگفت من و سعید زدیم زیر خنده....!!! 

خب به من چه! خواست زودتر اطلاع بده تابلو نکنیم!! اصن خواست بره یه کافی شاپ دیگه که آشنا نباشه!! 

خلاصه اینکه جلسه اول معرفی عروس و داماد رو زدیم بهم!!!

:)))))))))

 

  • فریba

نظرات  (۱)

یعنی آخرش بودی ی ی ی عجب حالی ازشون گرفتیا!!!

پاسخ:
پاسخ:
عمدی نبود !! ولی شد دیگه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند