گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

597- زنانه!

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

فردا جشن تولد دعوتم!

یه مهمونی ساده اما پر شر و شور دخترونه که من خیلی ساله ازش فاصله گرفتم!!

وقتی مریم دعوتم کرد، با کمال میل پذیرفتم و گفتم میام.

داشتم به همکارم میگفتم فردا مهمونی دعوتم، اولین سوالی که ازم پرسید این بود که چی میپوشی!

یه لحظه روی سوالش متمرکز شدم و به این فکر کردم که ای وای! مهمونیه هااا!! من باید لباس مهمونی بپوشم!! حالا واقعا چی بپوشم!؟؟

اصلا بهش فکر نکرده بودم.

گفتم نمیدونم! بهش فکر نکرده بودم. برم خونه ببینم چی دارم برای پوشیدن.

بعد میگه: آرایشگاه هم میری!؟

باز فکر کردم و گفتم اونایی که من میشناسم و قراره بیان مهمونی همه هفت دست آرایش خواهند کرد. من چیکار کنم که از این سادگی دربیام؟؟

گفتم نه! موهام رو خودم درست میکنم! آرایش هم که اصولا نمیکنم!

 

بعدش واقعا به این فکر فرو رفتم که چرا من به عنوان یه دختر که برای یه مهمونی دعوت شدم، به این چیزاش فکر نکرده بودم؟

چرا مثل همه دخترا از دو روز قبل به فکر لباس و ارایش و مدل مو ... اینا نیستم؟

قبلنا اینطور بودم ها؟ یه عروسی راضیه میخواستیم بریم از دو هفته قبل با نوشین برنامه ریزی کردیم چی بپوشیم و چیکار کنیم و ... آخرش هم خواب موندیم و با یه قیافه ای رفتیم عروسی که خدا میدونه و بس!

ولی الان من اینقدر درگیر کارای خودم شدم که از این ظرافت ها و خصلت های زنانه م دارم فاصله میگیرم و این خوب نیست!

لذا من از همین الان دارم به این فکر میکنم که چی بپوشم! و موهام رو چه مدلی درست کنم! و اینکه چطوری آرایش کنم!

عکس هم میذارم تو وبلاگ، حالش رو ببرید! :))

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند