گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

610 - کلاس سه تارم!

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ
عرض کرده بودم که کلاس سه تار که الان دارم میرم، بر عکس دوره قبلی بصورت گروهی برگزار میشه و همین باعث شده حس رقابت در من بوجود بیاد و تمرینام رو خیلی بهتر انجام بدم. چون استاده سر کلاس کسی رو که خوب تمرین نکرده باشه در حد اعلا ضایع میکنه و کسی رو هم که خوب تمرین کرده باشه با تدریس درس جدید به همون شخص، تشویق میکنه! 

لذا من شدیدا ترغیب میشم که درسهام رو خوب بزنم. 

این جلسه یه دو هفته ای بود که تعطیل شده بودیم و درس هم نسبتا سخت بود ضمن اینکه من جلسه پیش جزو شاگرد زرنگا بودم و به همراه شاگرد دیگری درس جدید گرفته بودیم و استاد گفته بود اگه جلسه قبل درس جدید رو خوب نزنید جریمه میشید!!! 

این بود که من تو این هفته از هر فرصتی استفاده کردم و تمرین کردم، مخصوصا شب پنج شنبه در حالیکه به شدت خسته بودم و چشام به زور باز میشد، آخر شب که بچه ها خوابیدن رفتم تو کمد رخت خوابها!!!!!!! در رو هم بستم که صداش درنیاد و تمرین کردم و کردم و کردم ... 

اما فردا صبح سر کلاس!

درس 8 رو سه نفرمون خوب زدیم و یکیمون که اصلا تو باغ نبود و یکی هم بد نبود. 

درس 9 که همون درس جدیده بود: دو نفر که اصلا درس نگرفته بودند، یکی هم مهمون داشت تمرین نکرده بود، یکی که یجورایی بچه زرنگ کلاس حساب میشه و یه چند تا ساز هم بلده، اومد حرفه ای بزنه ، گند زد تو آهنگ!! 

نوبت رسید به سرکار علیه فریبا: 

آغا نت رو گذاشتیم جلومون و سه تار به دست و پا بر زمین و شمردیم : 1 2 3 4 ... و زدیم : دو ... سل ... دو.... می ... فا ... سل ... فا ...

زدن ما همانا و تشویق و احسنت و آفرین استاد همان!

بعدشم رفت تنبک آورد و گفت با همین ریتم بزن! من سه تار زدم و استاد تنبک زد و یک نیمچه آهنگ مشترکی اجرا کردیم!

آغا اینقدر ذوق کردم... اینقدر ذوق کردم...

خودم رو تصور کردم تو کنسرت که نور صحنه متمرکز شده روی من و دارم تک نوازی میکنم اون هم با چشمان بسته! :)))

 

  • فریba

نظرات  (۱)

بابا هنرمــــــــــــند! آفرین کلی ذوق کردم

پاسخ:
پاسخ:
قول میدم در اولین کنسرتم بگم تو ردیف فرست تو برج میلاد برات جا نگهدارن! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند