گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

612 - فامیل دوووور!

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ
تو این مدت از بس کلاه قرمزی دیدم
رو زبونم افتاده بود به جای بله میگفته بَرَه!!
امروز داشتم با دفتر رئیس یه سازمان صحبت میکردم! یه سوالی ازم پرسید منم حواسم نبود به جای بله، بهش گفتم بره!!!
خودم داشتم از خنده منفجر میشدم پشت تلفن. خدا رو شکر متوجه نشد!
:))))
  • فریba

نظرات  (۲)

قطعا متوجه نشده شانس آوردی
والا بخدا من نمی دونم این نوشین چرا از شوهرش دل نمیکنه بیاد!!!
نوشین اگه بیای کلیارو میتونی ببینی...من- فریبا- راضیه- پیپو- خدی... زنگ میزنیم بقیم بیان معصومه-جمیله- مریم...

پاسخ:
پاسخ:
لابد فکر میکرده من زبونم میگیره اینطوری حرف میزنم!!! :))

والا به خدا، میبینی نوشین رو! نمیذاره شوهرش دو روز آب خوش از گلوش پائین بره بدون اون!
اولا غیبت نکنین دوما فکر کردین تو این دوره زمونه میشه یه روز شوهر و ول کرد به حال خودش، نه واقعا فکر کردین تو این دوره ....

پاسخ:
پاسخ:
نمیشه رو "سوسن" قبل از انقلاب خوند، تموم شد رفت!
از بعد اون همه چی "میشه"!

بذار بچه رو دو روز نفس راحت بکشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند