گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

619 - ایران ( - آرژانتین 1

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۵ ق.ظ
بازی رو دیدین؟
سالمین؟
زنده این؟
سکته نکردین؟
غمباد نگرفتین؟
من که یه لحظه حس کردم قلبم ایستاد!!!
من و حمیده و الهام تمام 90 دقیقه رو جیغ زدیم و جیغ زدیم و جیغ زدیم ... ولی دقیقه 91 بازی ... خونه ما رو سکوت کامل فرا گرفت و فقط صدای فردوسی پور رو میشد شنید!!!
گفتم الان همسایه ها میگن اینا سکته کردند!!!

بازی خوبی بود، ولی خیلی حیف شد! خیلی ی ی ی!!!

موندم اگر حقیقی نبود چند ده تا گل میخوردیم تا اخر بازی!!؟

  • فریba

نظرات  (۲)

منم همش در حال جیغ زدن بودم و ماهان با دهن باز منو نگاه میکرد و هی میگفت اااااااااا خاله جیغ نزن! به نظر من این بازی بی نظیر بچه ها چیزی از برد کم نداشت واقعا لذت بردم و بهشون افتخار کردم. تو این فکری که چندتا گل باید میخوردیم؟؟!!! اگه داور این همه نامردی نمیکرد ما کلی ام گل میزدیم. اون از اون پنالتی که نگرفت اونم از خطاهای دم به دمی که آرژانتینیا میکردن و نمیگرفت .به قول کی روش ما به داور باختیم

پاسخ:
پاسخ:
نوشین دیگه خیلی اغراق میکنی!! از 90 دقیقه بازی همه ش 9 دقیقه ش تو زمین آرژانتین بودیم، بقیه ش همش تو زمین ایران بازی انجام شد. جمع بازیکنان بعلاوه داور گوله شده بودند در دروازه ایران!
انصافا اگه حقیقی نبود همون بسم الله بازی خورده بودیم که کاش خورده بودیم و اینطوری تو ذوقمون نمیخورد.
داور هم که قربونش برم کم نذاشت!!!
بالاخره یه بازی درست از ایران دیدیم...منم خونه بودم مجتبی و الهام خونشون شبکه 3 نداشتن اومدن خونه ما خیلی خوب بود.

پاسخ:
پاسخ:
خونه مجتبی شبکه 3 ندارند!؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند