گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عرضم به حضورتون که
جمعه جاتون خالی

با تور رفتیم دریاچه الیمالات تو مازندران 

قضیه این بود که پنج شنبه دوستان گرام تماس گرفتند که یه تور فردا داره میبره الیمالات میای؟ 

منم پایه، بله رو دادیم و تو مسیر کلاس سه تار، عطیه رو فرستادیم بره پول رو واریز کنه به حساب زهره جان (مدیر آژانس) و شب هم رفتیم منزل دوستان جهت هماهنگی بیشتر برای سفر. 

ساعت 4 از تهران راه افتادیم در حالیکه من ساعت 1 خوابیده بودم و ساعت 3 بیدار شده بودم، روز قبلش هم چون تمرین سه تارم رو خوب انجام نداده بودم مجبور شده بودم زود بیدار شم.

گفتم خب اشکالی نداره یکم تو اتوبوس میخوابیم.
یعنی به محضی که اتوبوس چند متری از تهران فاصله گرفت، آهنگ گذاشت با صدای بلند و دوپس دوپس و صدای دست و جیغ و هورررااای دوستان از انتهای اتوبوس و حرکات موزون، خواب که چه عرض کنم، هوش از سر ما برد!!!
این روند از آغاز سفر تا واپسین دقایق سفر ما رو همراهی کرد نمیدونم این بچه هایی که همش وسط بودند کمرشون نشکست احیانا اینقدر قر دادند!؟؟

ساعت 9 رسیدیم سواحل محمود آباد، قدم زدن کنار ساحل و غرق در آرامش دریای بی انتها و هیجان قایق موتوری تااا اون وسطهای دریا
بعد از ناهار رفتیم الیمالات.. کمی پیاده روی تا جنگل و چیدن تمشک و قدم زدن کنار دریاچه ارام و دید زدن بچه ها که رفته بودند قایق سواری ...

ساعت 1:30 به وقت تهران، ما خونه بودیم! خسته و کوفته و لهیده و کوبیده و ...

خیلی خوش گذشت.
جای همتون خالی.

پی نوشت:
یک تفریح ساده و معمولی.
مسئول تور اجازه داد که تو اتوبوس راحت باشی، بزنی برقصی بی حجاب باشی (البته ما هیچ کدوم از اینکارها رو نکردیم هاااا) آواز بخونی جیغ بزنی و ...

همه دلشون خوش بود اونطوری که دوست دارند، دارند تفریح میکنند. هر چند محدویت های بی دلیلی که همه جا جلوی بانوان قد علم میکنه نگذاشت که به ما خیلی خوش بگذره محدودیت های مثل ممنوعیت شنا و جت اسکی لب ساحل!

ولی باز خیلیا به همین ازادی محدود توی اتوبوس دلشون خوش بود!!!

و من دلم سوخت برای خودمون که به چه چیزایی دلمون باید خوش باشه!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

معلومه حسابی خوش گذشته

پاسخ:
پاسخ:
میتونست از این بیشتر خوش بگذره، اگر دوستان بودند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند