گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

625 - من و دنیای لاک هایم!

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

از میون صدها لوازم آرایشی رنگارنگی که تو دنیا آرایشی بانوان وجود داره، من علاقه شدیدی به لاک دارم!!!

هر جا لاک میبینم اصن یه جوری جذب رنگاهای متنوع و درخشش اکلیلها و فرچه های طراحی میشم.

البته علاقه من بیشتر در حد خرید هست و کمتر پیش میاد استفاده کنم، البته اگر نبود به دو دلیل مهم اقامه نماز و حضور در یک محل رسمی جهت کار، من هر روووووز با یه مدل لاک از خونه میومدم بیرون! کما اینکه الانش هم تا موقعیت پیش میاد لاک میزنم شده در حد رنگ ناخن!!

دیروز که داشتم بعد مدتها قفسه وسایل شخصی م رو مرتب میکردم، این حجم لاک  از لابلای وسایلم جمع اوری شد. هر کدومشون تو پلاستیک های کوچولو بودند که طی روزهای منمادی خریداری شده و بلا استفاده یه جایی، جا خوش کرده بودند.

البته این تمام لاک های من نیست، نصف این تعداد هم تو کمدم تو خونه است!!! به این تعداد، باید اون تعداد لاک هایی که دوستان به صورت تعارفی برده بودند یا امیر ارسلان عزیز جهت رنگ آمیزی ماشین های اسباب بازیش به یغما برده بود هم اضافه کنم!

دیروز که اینا رو کنار هم گذاشتم دیدم من تمام لاک هام تو طیف نقره ای و طلایی و قرمز و مشتقات صورتی میچرخه، لذا تصمیم گرفتم ایندفعه برم تو نخ لاک های جیغ! مثل نااارنجی ... لیمویی ... و یا سایر رنگ هایی که ندارم مثل آبی ... سفید ...

شما چه رنگی پیشنهاد میکنید؟

شما اصلا لاک دوست دارید؟ لاک دارید؟ چه رنگایی؟

 

تو این عکس رنگ ها بهتر نمایانه!!

  • فریba

نظرات  (۷)

منم لاک خیـــــــــــــلی دوست دارم رنگاش بهم انرژی میده مخصوصا وقتی ناخنام بلند میشه و لاک میزنم خیلی حال میکنم
یه سوالی داشتم گفتی وقتی موقعیتش پیش بیاد لاک میزنی میشه در مورد موقعیتش بیشتر توضیح بدی؟

پاسخ:
پاسخ:
چقدر خوبه که ما این چیزای خوب رو داریم و مردا ندارند!!

موقعیتش؟ خب وقتایی که مرخصی هستم دیگه!!!
منم عاشق لاکم... کاش میشد با لاک نماز خوند اونجوری من هر روووووووووز لاک میزدم...
بنظرم لاک رنگ بنفش و سرخ آبی رو هم تو کلکسیونه لاکات قرار بده

پاسخ:
پاسخ:
آره والا! چی میشه با لاک نماز خوند؟ مگه خدا دل نداره؟

عزیزم اگر خوب دقت کنه این دو تا رنگ رو دارم! البته کیقیت عکس خوب نیست خیلی واضح نیفتاده.

بله لاک نارنجی بزنید و بروید دانشکده با رنگ میز کارتونم سته

پاسخ:
پاسخ:
میز کار من نارنجی بود عایا!؟؟؟

آره والا منم به مهدی همش میگم پس شماها دلتون به چی خوشه تو زندگی ؟ نه لاک میزنین نه آرایش میکنین نه لباسای رنگی و خوشگل میپوشین...

پاسخ:
پاسخ:
والا با این روندی که پسرای نسل حاضر در پیش گرفتن بعید نیست دو روز دیگه دکلته بپوشن و کلیپس بزنن و با ناخن های مانیکور شده بیان بیرون و ما دخترا رو از رو ببرن!!!!

البته دور از جون مهدی و شواهر دوستان عزیز!

ولله خوش به حالتون چه دل خجسته ای دارین من که کلا 3تا لاک دارم اونم شده دکور میز آرایشی اصلا یادم میره لاکم جز وسایل آرایشیه سالی دو سالی یک بار اونم تو عروسیای درجه 1 اونم شاید ....
من بچه مثبتو چه به این حرفا

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
شما که از هفت دولت ازادی چرا؟
استفااااااده کن ن ن!


نوشین شیطونی نکن!!!

پاسخ:
پاسخ:
هاجر وردار ببر این بچه رو تا ابروی ما رو نبرده! والا!

سلام من به طور دیوانه واری عاشق لاک هستم.با اینکه الآن 13 لاک دارم ولی فقط دو سه تا از رنگای شما رو دارم. زرد فسفوری و سفید و سرخابی و سبز و جگری و گلبهی هم تو لیستم هست.البته دارم سعی میکنم کمتر لاک بخرم .چون بعضی وقتا 5 تا درماه لاک میخرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند