گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

630- بگذار و بگذر... (1)

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ق.ظ

همیشه از ماه رمضان از ماه عفو و بخشش الهی یاد میشه،
ماهی که میگن تا میتونی به خدا بگو غلط کردم!!! و ازش بخواه که گناهانت رو ببخشه.. خدا هم مهربون، بنده دوست، با گذشت، نمیتونه بگه نه که!! میبخشه همه رو و فراموش میکنه و بهت فرصت دوباره میده! البته خدا فقط میتونه از سهم خودش ببخشه! و با اینکه بزرگترین قدرت رو در دست داره ولی به سهم بقیه کاری نداره و میگه اول برو حق الناس رو به جا بیار و از بنده ها طلب بخشش کن، اگر اونا بخشیدن، دیگه من این وسط چیکارم!!!
چه خوبه که ما ادمها هم تو این ماه، حداقل تو این ماه، ببخشیم.. همه چی رو!! تا جائی که میتونیم، تا جائی که قدرت داریم، تا جائی که در توانمون هست از هر لحاظ، مادی و معنوی. رسم قشنگیه که تو این ماه خیلی از زندانی ها رو آزاد میکنن، خیلی ها تخفیف در مجازات میگیرن، خیلی ها میان گل ریزون میگیرن برای ازادی زندانیان مالی و ....
دیشب داشتم به این فکر میکردم، خدا که اینقد راحت از همه گناهان و اشتباهات ما میگذره و به ما فرصت میده که جبران کنیم، خدا که حقشه نبخشه!!! حقشه بگه اون وقتی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟؟ که حالا اومدی التماس میکنی منو ببخش منو ببخش؟ خدا که حق داره اگه پشت کنه به خیلی هامون و بگه دیدار به قیامت... خدا که خیلی راحت میتونه خفتمون کنه!!!!
ولی هیچ کدوم از اینکارا رو نمیکنه و صدبار اگر توبه شکستی باز هم با اغوش باز تو رو میپذیره...
مگه من از خدا بالاترم؟؟ چرا من نبخشم؟؟ چرا من نگذرم از همه؟ چرا روح خودم رو آزاد نکنم؟ چرا باید یه مدت طولانی ذهنم رو مشغول کنم به گذشت های دور و آدمهایی که اومدن و رفتن و یه رد و نشون تلخ تو زندگی من گذاشتند ... چرا من نگذرم و راحت نکنم خودم رو؟
.
.
.
این پست ادامه دارد...

  • فریba

نظرات  (۴)

این عالیه
بهترین تصمیمیه که میشه گرفت خیلی خوبه آدما هر از گاهی اینکارو بکنن یعنی همدیگرو ببخشن
پس نظرارو چرا تایید نکردی؟!

پاسخ:
پاسخ:
پس یعنی منو میبخشی!؟


امون بده خب!! تائید میکنم!

صد درصد موافقم. با بخشش اولین کسی که آرامش پیدا میکنه خود آدمه!

پاسخ:
پاسخ:
صد البته، و کاش آدم به اون توانایی برسه که بتونه این آرامش رو به خودش هدیه بده!

سلام واقعا عالیه ولی در عین حال سخته بخششی مهمه که فقط زبونی نباشه از اعماق وجود باشه در این روزای عزیز اگه ناراحتی از ما دیدی ما را هم حلال کن

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دقیقا همینه!
خیلی وقتها آدم به زبون میگه بخشیدم... ولی وقتی هنوز تلخیش تو دل آدم باشه و هر لحظه مزه مزه کنی که دیگه نمیشه گفت بخشش!

اختیار دارین حاج خانوم، ما که از شما جز خوبی و نیکی ندیدیم! فقط سوغاتی مکه رو هم به دستمون برسی دیگه حسابمون پاکه پاکه!!
سلام
به نظر من بخشش های درونی خیلی کمن چون طرف میگه بخشیدمت ولی چند وقت بعد میبینی دوباره کینشو بازگو میکنه من سر جریان مکه وحلالیت طلبیدن زیاد دیدم
یکبار دیگم میگم کجای دنیا سوغاتیو میفرستن ملت میرن پیش حاجی سوغات میگیرن هنوزم منتظرتونم همتی میخواد که ندارید بابا بعد ماه که سرحالین بیاین پیشم

پاسخ:
پاسخ:
سلام حاج خانوم.
با حرفت کااااااملا موافقم. همه از رو زبون میگن خدا ببخشه ما چیکاره ایم! ولی ته دلشون دلخورن!
در مورد اینکه بیایم منزل شما و دیداری حاصل کنیم و سوغاتی بگیریم و اینا.. خب تو دعوت کن تا بیایم! دعوت کردی و نیومدیم؟ یه شامی.. ناهاری .. عصرونه ای... اصلا چای بیسکوئیتی ...!!
والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند