گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

631 - بگذار و بگذر... (2)

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ

.....

چشام رو بستم و تو ذهنم همه ادمهای خوب و بد زندگیم رو تو ذهنم اوردم...

یک لحظه یک مستند تلخی برای خودم ساختم از روزای بدی که با این ادمها داشتم...

و تصمیم گرفتم فراموششون کنم... تصمیم گرفتم بهشون فکر نکنم... به خدا گفتم خدایا من بخشیدمشون ... تو هم به یمن این ماه عزیز بگذر از همه گناهای کوچیک و بزرگمون...

بعدش حس کردم یک بار سنگینی از دوشم برداشته شده! حس کردم قلبم بااااز شده و پذیرایی خوبی های ادمهای جدید ...

پذیرایی مهربونی ها و خاطرات شیرین...

و من تونستم راحت نفس بکشم!

...

...

اما ... همه چی به این راحتی نبود... 

 

 

این پست ادامه دارد... 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

میدونی فریبا خدا با یه اتفاق خیلی کوچیک و خیلی دردناک که تقریبا یک هفته توی شـــــــــــــک بودم دو مورد رو بهم گوشزد کرد، خیــــــــــلی واضح بهم نشون داد و اینو بهم ثابت کرد که : 1- از هر دستی بده از همون دست پس میگیری حتی تمام و کمال توی همین دنیا ! 2- باید ببخشی تا بخشیده بشی ( همیشه از خدا میخواستم منو ببخشه از ته دل و فکر میکردم هم بخشیده ولی اون بهم ثابت کرد که تا نبخشم بخشیده نمیشم واقعا بخشیدن بعضی چیزا خیلی سخت تر از اونیه که آدم میگه ولی وقتی بر این سختی غلبه کنی و ببخشی شیرینیش رو با همه وجود حس میکنی و اینجاست که میفهمی توام بخشیده شدی)

پاسخ:
پاسخ:
حرفات رو کااااااااملا قبول دارم.
کلا من اعتقاد دارم همه چی یجورایی رفت و برگشتیه! خوبی با خوبی بدی با بدی ! به تجربه بهم ثابت شده کاملا.
ولی به قول تو بخشیدن خیلی چیزها خیلی سخته، اونقدر که آدم فکر میکنه هیچوقت نمیتونه بگذره! اما زمان ممکنه بتونه کمک کنه تلخی یه سری اتفاقات از بین بره و دل ادم نرم بشه،
و به قول فاطمه بخشیدن زبونی که فایده نداره! باید دلت رضا بده...

کسی که میتونه ببخشه ادم خیلی توانمندیه، من تو خیلی از اتفاقات این توان رو تو خودم هنوز ندیدم!! :) :(


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند