گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

632- زنگ تفریح!

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ
بسیااااار خوابم میاد

بسیاااااار خسته م 

بسیاااااااار گشنمه

امروزم جلسه داریم، نه ساعت شروعش معلومه و نه ساعت پایانش!

میخوام برم خونمووووووون

گشششنمه

خسسسستمه ه ه

:((((( 

  • فریba

نظرات  (۲)

حس دیروز تورو امروز دازم
گشششششنمه...
خسسسسستمه...
میخوام برم خونمون....
سحر خواب موندم...من قورمه سبزیمو میخوام

پاسخ:
پاسخ:
آخ آخ
من که کلا سحرها رو بیخیال شدم دیگه!!!

خیلی برای ادم زور داره که کلی برای سحری زحمت بکشی ولی نرسی بخوری! همینطور غذا دست نخورده بذاری یخچال برای افطار! ای باباااا!
خسته نباشی
گشنه هم نباشی
راستی افطاری دسته جمعی چی شد رفتین خاطرشو بنویس عکسم بزار حیف شد من جمعه مهمون داشتم نتونستم بیام درگیر اسباب کشی هم هستم

پاسخ:
پاسخ:
خسته که نیستم، ولی خیلی گشنمه!! سحر بیدار نشدم.
افطاری هم جات خالی بود خیلی. عکس نگرفتیم متاسفانه
حالا قرار شد بعد از ماه رمضون مفصل تر دور هم جمع شیم جوری که همه بتونند بیان!

کمک نمیخوای؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند