گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

633 - ???

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ق.ظ

سلام

ظهر سومین شنبه تیرماهتون بخیر و شادی.

این ماه رمضون بدجور داره رو من تاثیر میگذاره!

لاغر مردنی و کم اشتها و نخور بودم، الان دیگه بدتر شدم!!!

افطار به نان و پنیر و مختصر شیرینی و میوه ای اکتفا میکنم.

شام هم که عملا میلش نیست، بین نیمه شب تا سحر با کشک بادمجونی، کوکوئی، خورشت تو فریزری چیزی خودم رو سیر میکنم.

فکر کنم اواخر ماه رمضون محو شم کلا!!

 

چی میخواستم بگم؟؟

اصلا با هدف دیگه ای اومدم حرف بزنم، گشنگی امون نداد و اینا اومد سر زبونم!!

بذار یکم دیگه فکر کنم ببینم اصل ماجرا چی بود!!!!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند