گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

636 - دانشجوهام!

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ق.ظ
من عاشق تدریسم!

به خاطر همین کوچکترین فرصتی برای تدریس پیش بیاد از خودم دریغش نمیکنم، هر چند حقوقش کم باشه!

پائیز و زمستان سال 91 به جمعی از بچه های بانک .... کامپیوتر درس میدادم، ایمیلی هم که برای کلاسام استفاده میکنم از ایمیل رسمیم مجزاست، دیروز اتفاقی رفتم سراغ اون ایمیله. دیدم یکی از بچه های بانک ایمیل زده و حالم رو پرسیده و ازم خواسته اگر ایمیلش رو دریافت کردم بهش پاسخ بدم.

منم همون لحظه ریپلای زدم و جوابش رو دادم. برام نوشته بود این همون ایمیلی هست که تو کلاس ساختیم و بهمون یاد دادین.

آخه بخشی از آموزش کلاس اینترنت و کاربردهای اون بود. آموزش به کسانی که به قول خودشون تا قبل از این کلاس حتی نمیدونستند چطوری کامپیوتر روشن میشه.

حس خیلی خوبی بهم دست داد.

بچه های سازمان حسابرسی هم که هر از چندگاهی به سایت دانشگاه سر میزنن و برام پیام میگذارند هم همین حس رو به من منتقل میکنند.

حس موفقیت یکی از دانش آموزات یا دانشجوهات مثل حس یک باغبونیه که  نهالی که کاشته به ثمر نشسته و گل داده و میوه!

  • فریba

نظرات  (۲)

خدا قوت استااااااااد من مطمئنم خیلی زود تو دانشگاه (سانسور شد) تدریستو شروع میکنی و بعد از اون عضو هیئت علمی و در نهایت مادر (سانسور شد) میشی

پاسخ:
پاسخ:
القوت مهندس!

اطمینان شما قوت قلب ماست!
با عرض معذرت به علت هویدا نشدن هویت پنهان ما برای دوستان نا آشنا ناگزیر به سانسور کردن بخش هایی از کامنت شما شدیم.
بر ما ببخشائید!
اینجام فیلترینگ!!! ولی تمیز فیلتر کردی دوست داشتم.

پاسخ:
پاسخ:
مثل تو باشم خوبه؟ واژه به اون بی حیایی رو بولد کردی تو وبت رفت!! آبرو نذاشتی برامون که!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند