گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

652 - یک رویای زیبا

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ
یکی از چیزایی که من از بچگی تو رویاهام داشتم و بعید میدونم این زندگی ماشینی لعنتی با این روزمرگی ها و مشغولیت های ذهنی ای که به همراه داره اجازه بده من بتونم حتی برای یک روز هم که شده این رویا رو به مرحله واقعیت برسونم اینه که:

وسط یه جنگل پوشیده از دار و درخت بطوریکه نور به سختی بتونه ازش عبور کنه، یه کلبه داشته باشم یا حتی اگر برای خودم نباشه بتونم برای چند صباحی اجاره ش کنم... 

ترجیحا یک نفر!!! هم باید باشه. 

صبح در حالیکه هنوز افتاب بطور کامل طلوع نکرده و اون یک نفر هنوز خوابه، من پاشم برم بیرون از کلبه و یه سبد بردارم برم تو جنگل تمشک بچینم. بعد یکساعت که برگشتم ببینم اون یک نفر!!! از خواب پا شده و خورده چوبهایی که دیروزش با هم از کف جنگل جمع کردیم رو یه گوشه آتیش زده و یه چای آتیشی دبش دم کرده. 

همونجا روی زمین کف جنگل بشینیم و چای بنوشیم و از گذشته و حال و آیندمون بگیم... 

بعدشم همونجا دست گل گردن هم کنیم و دراز بکشیم رو زمین و به شاخ و برگها و تکه های آبی آسمون که از اون وسطها پیداست زل بزنیم و فکر کنیم ... 

 

خدائی این چیز دست نیافتنی ای نیست!! ولی من میدونم حسرتش آخرش هم به دل من میمونه... 

  • فریba

نظرات  (۵)

چقد رمانتیییییییییییکخیلی خوبه من فک میکنم خیلی راحت میشه به این رویا رسید خیلی محال نیست...منم دلم یه جای دنج مثه اینجارو میخواد فقط به دریا هم راه داشته باشه دیگه و ترجیحا با دوستام چای آتیشی رو دور هم بخوریم بیشتر کیف میده تا اون یه نفرچقد رمانتیییییییییییکخیلی خوبه من فک میکنم خیلی راحت میشه به این رویا رسید خیلی محال نیست...منم دلم یه جای دنج مثه اینجارو میخواد فقط به دریا هم راه داشته باشه دیگه و ترجیحا با دوستام چای آتیشی رو دور هم بخوریم بیشتر کیف میده تا اون یه نفر
پاسخ:
پاسخ:
حالا چرا دوبار میگی! خواستی خیلی تاکید کنی!؟

گفتنش خیلی راحته و به نظر هم رویای ساده ای میاد!
ولی به نظر من به این راحتی دست یافتنی نیست!
دریا هم خوبه، اما غروب، ساحل تا چشم کار میکنه فقط ساحل بدون هیچ مصنوعات دست انسان و من و جمع دوستان )اینجا دیگه اون یک نفر حال نمیده!!!( و صدای آواز دریاااااااااااا اولین عشق منو بردی ی ی ی ی...

دلم خوااااااااست
شنل قرمزی، وقتی دراز کشیدین رو زمین و به آسمون زل زدین مراقب باشین گرگه نیاد بخورتتونا
پاسخ:
پاسخ:
اتفاقا تو رویام داشتم به همین موضوع فکر میکردم که نکنه یهو خرسی گرازی چیزی بیاد سراغمون!!

امیدوارم بهش برسی
راستی اینو گفتی یاد الیمالات افتادم همچین جایی بود مگه شب نخوابیدین
اونجا کلبه اجاره ای هم بود اینو میگم چون بعد از دیدن عکسایی که فرستاده بودی چند روز پیش منم طلبید اونجا رفتم همش به یادت بودم

پاسخ:
پاسخ:
ما با تور رفته بودیم شمال، همش چند ساعت رو تو الیمالات گذروندیم.
چطوری طلبید؟ تور رفتید یا خانوادگی؟

با خانواده البته ماهم سه شب چمستان بودیم ویلا گرفتیم بعد چند ساعتیم رفتیم الیمالات طبیعتش جالب بود

پاسخ:
پاسخ:
خیلی هم عالی.
جای ما خالی.

گفتی واتش زدی بر دلم:-(

پاسخ:
پاسخ:
به به! خانوم راضیه! صفا اوردین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند