گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

650

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ
وای مردم از گشنگی

چرا اذون نمیگن؟

اذون اینجا یه ده دقیقه زودتر از تهرانه و من اونقدر ذوق میکنم برای همین ده دقیقه!!!

خیر سرمون دو روز اومدیم مرخصی!

امروز ایمیل پروژه رو باز کردم، دیدم مدیر محترم یه ایمیل به همه مدیرای همکار زده برای پیگیری مصوبات جلسه نفس گیر روز چهارشنبه، آخرش هم نوشته رو نوشت به سرکار خانم فریبا جهت تسریع در ارسال گزارش جلسه!!!

خواستم به خودش و تمام مدیران همکار ایمیل بزنم و بگم بنده در مرخصی به سر میبرم ناسلامتی!! 

کلاس سه تار این هفته هم خوب بود. دو تا درس بهمون داد. یکی چهارمضراب جلال ذوالفنون و یکی دیگه هم لاو استوری!

تا حالا شنیده بودید؟؟ لاو استوری با سه تار!! خیلی قشنگه.

البته به شرطی که نتهای ریزش رو بتونم همونطور ریز بزنم! من مشکلم فقط همینه! همین حل بشه خیلی عالی میشه. کلی میتونم قطعه بزنم و تند تند آپ کنم شما فیض ببرید!

باشد که یاد بگیریم. 

  • فریba

نظرات  (۱)

نه بابا لاو استوری!!! نمیزنی برا ما که! خداییش هرچی تصور کردم نفهمیدم چجوری میشه!!!
پاسخ:
پاسخ:
آره!!
خودم هر چی نت ها رو نگاه میکردم نمیتونستم تشخیص بدم چجوریه! تا یادمون دادند.
انشالله در اولین فرصت خدمت میرسم و مینوازم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند