گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

654 - رنگ مو

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ
میخوام برم موهامو رنگ کنم!!!!

تا حالا اینکارو نکردم، چون هر وقت رفتم تصمیم به رنگ بگیرم همه گفتند واااااااای نه ه ه ه حیفه ه ه ه از الان بخوای رنگ کنی پدر موهات درمیاد و اینا

ولی بعد از لاک یکی از مهمترین علایق آرایشی من رنگ موئه!

برای شروع میخوام یه رنگ نزدیک به موهای خودم انتخاب کنم، یه چیزی تو مایه های قهوه ای روشن، قهوه ای ملایم و اینا!

کسی میدونه چه ترکیبی باید استفاده کنم، چه مارکی بخرم که پدر موهام درنیاد؟

 

پی نوشت: اول میخواستم عنوان این پست رو بگذارم " آقایان لطفا نخوانند" بعد دیدم مشالله آقایون تو استفاده از همه نوع لوازم آرایشی دارن کم کم گوی سبقت رو از خانوما می ربایند!!!

فقط مونده لاک بزنند و کلیپس بزنند!!

که اونم کم کم ...!

والا!

  • فریba

نظرات  (۳)

به نظر من خودت رنگ نکن برو یه آرایشگاه معتبر که کیفیت رنگاش خوبه چون خیلی رنگا کیفیتاش با هم فرق داره

پاسخ:
پاسخ:
خودم؟؟ بلد نیستم که!!
حتما ارایشگاه خواهم رفت، ولی شنیدم بهتره که رنگ رو خودت بخری چون ارایشگاهها اصولا رنگاشون خوب نیست، مگر از اون ارایشگاههاش بری!!

هورااااااا بذار تصور کنم ... به نظر من بیار تا خودم رنگ کنم کاری نداره که!!!! بهترین رنگا رنگای ایتالیایی اگه اشتباه نکنم Best یکی از مارکای خوبه این مدل رنگه ... Reytun مارک خوبیه

پاسخ:
پاسخ:
نکنه همون ترکیبی که باهاش موهای خودتو رنگ کردی رو میخوای رو موهای من امتحان کنی!؟؟


مگه چشه!!!رنگ به این خوشگلیفریبا رنگ موی دختره تو مترو رو پرسیدی؟خیلی خوب بود

پاسخ:
پاسخ:
انصافا این دفعه قشنگ بود.

نه! وقتی اومد جلو رنگ موهاش یه رنگ دیگه شد! خیلی خوب نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند