گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

658 - عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت!

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ
به سرعت هر چه تمام تر امد و ماند و رفت... ماه رمضون رو میگم! خیلی زود گذشت! 

امسال برای من این ماه بی مصرف ترین ماه رمضونی بود که تو عمرم داشتم! از هیچ لحاظ هیچ استفاده ای نتونستم ازش بکنم. تنها عایدش برای من بهم ریختگی برنامه کاری، غذایی و خواب من بود و ضعف بسیاری که بر من غالب شده و تا کی من بتونم جبران کنم! 

فردا هم که عیده و نماز عید فطر و زیارت اهل قبور. 

نمیدونم چرا سرعت گذر زمان به این شدت شده! قبلنا به این زودی زمان نمیگذشت! ولی الان انگار دنیا هم برای تموم شدن عجله داره و زمین داره تندتر میچرخه و روزها و شب ها دنبال هم گذاشتند و خلاصه همه چی دست به دست هم دادند که زودتر زمان بگذره و امروز بشه دیروز و فردا بشه امروز!

ما هم غافل از این گذر.. 

 

القصه!

امروز از اون برنامه دیشب فقط رسیدم سه تار تمرین کنم و دونات درست کنیم با ارسلان. عصری به بهونه خرید آرد و پودر شکلات و در اصل جهت خرید نون خامه ای کل شیرینی فروشی های شهر رو زیرپا کردیم، کلا نسل هر چی شیرینی تر بود منقرض شده بود!!! 

دونات درست کردیم با فسقلی. با اینکه حداقل مواد رو برای تزئین و طعم دهی داشتیم ولی خیلی خوب شد، جزو شیرینی های ساده و بسیار راحت و خوشمزه و در عین حال سیر کن خانگی است!

عکس هم گرفتم، فرصت کردم میگذارم ببینید. خیلی عجله ای پختیمش (چون میخواستیم با برو بچ فامیل بریم پارک و من داشتم تند تند اینا رو آماده میکردم و عروس جان سرخ میکرد که ببریم پارک)، خیلی ظاهر خوبی شاید نداشته باشه.

البته مورد پسند مشتری کوچولومون یعنی فسقل خاله واقع نشد! عرض کرده بودم که ایشون دونات شکلاتی دوست داشتند و من نتونستم شکلات تخته ای تلخ پیدا کنم برای تزئین. 

عیدتون مبارک و التماس دعا.

 

پی نوشت:

مهدیه (یکی از دوستام) مامانش به سرطان مبتلاست. یقین دارم دعای شما در سلامتی مامانش خیلی تاثیر داره. قبلا برای سلامتی مامان یکی دیگه از دوستام که تومور مغزی داشت از طریق اینترنت طلب دعا و شفا کردم، میدونم که تو سلامتی و بهبودی ش بی تاثیر نبوده!

براش دعا کنید.. خیلی ... 

  • فریba

نظرات  (۱)

عیدت مبارک عزیزم
دقیقا منم امسال همین حسو حالو داشتم
حرفاتو کاملا قبول دارم
خوش بگذره در کنار خانواده

پاسخ:
پاسخ:
عید شما هم مبااااااااارک.
کلا امسال همینطوری بوده برای همه انگار!
متشکرم. همچنین به شما در کنار همسر گرااامی! :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند