گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

659 - ازدواج !؟ (1)

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ
شاید اطراف شما هم زیاد باشه! شاید که نه! حتما!

چی زیاد باشه؟

دخترانی که تحصیلات عالیه دارند و شغل آبرومندی و کمالاتی و درآمدی و چهره مناسب و ظاهر پسندیده و اخلاق مورد قبول و ... و ... و ... ولی مجردند!

آمار این دختران مجرد (که خودم هم جزئی از این آمار هستم) داره هر روز افزایش پیدا میکنه و کسی نیست که براش راهکاری بیاندیشه.

از طرفی هم مدام و مدام دارند تو رسانه های اجتماعی و تلویزیون و رادیو و گلبرگ و امثالهم دارند در مورد ازدواج آسان تبلیغ میکنند که خانوما سخت نگیرید و دست بالا نگیرید و ازدواج کنید و در جلسه خواستگاری چی بگید و تو دوره نامزدی چه کنید و ... 

یکی نیست بگه عزیزان دل خواهر! شما اول شرایطی فراهم کنید که دختران ازدواج کنند، والا من قول میدم از طرف همه دختران مثل خودم که نه مهریه بالا بخوام و نه عروسی تو باغ و نه عکاسی تو کویر و نه آرایشگر خلیج و ...! 

والا!

در این پست و پستهای آینده میخوام از نظر خودم (و نه کسی دیگر!!) به مقوله عدم تن دادن دخترانی مثل خودم به ازدواج بپردازم!

باشد که آقایونی که این وب رو میخونند دستشون بیاد چرا خواستگاری دخترایی مثل من که میرن، همون پشت آیفون یه "نــــع" میشنوند و دست از پا درازتر برمیگردند!

 

اینجا جا داره از حاجی تشکر کنم که با این پست و این پست و این پست و نیز این پست جرقه نوشتن پست حاضر رو در من ایجاد کردند!

همینجا هم اعلام میکنم که با تمام دلایل ایشون مخالفم و امثال دخترانی که ایشون مثال زدند رو من ندیدم!!! 

والا!

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند