گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

664 - زنگ تفریح!!

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ
یه جک امروز تو وایبر خوندم یه ربع تموم داشتم میخندیدم!!

گفتم تعریف کنم شما هم بخندید!

یه تهرانی، یه اصفهانی، یه یزدی و یه آبادانی تو کافی شاپ نشستند با هم گپ میزنن!

تهرانیه میگه من خیلی وضعم خوب شده و تصمیم دارم بانک ملی رو با همه سرمایه ش بخرم!!

اصفهانیه میگه منم خیلی پولدارم و قصد دارم شرکت بنز رو با تمام شعبه هاش بخرم!!

یزدیه میگه من سرمایه م از همتون بیشتره و میخوام مایکروسافت رو بخرم!!

آبادانیه قهوه ش رو هم میزنه و قاشقش رو میذاره رو میز و یه مقدار از قهوه ش رو میخوره و به آرامی میگه:

" نمیفروشم"!!!

:))))))

  • فریba

نظرات  (۱)

منم اینو خوندم باحال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند