گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مورد داشتیم دختره به پسره گفته دلم برات تنگ شده! پسره گفته آخی ...!!!

 

مورد داشتیم دختر حالش بد میشه و راهی بیمارستان میشه و ... به علت نیاز به محبت طرف مقابل اسمس میده که آره من بیمارستانم! هیچی دیگه همین! جوابی نشنید.

 

مورد داشتیم دختره پیام داده به پسر مورد علاقه و گفته من تا بعد از ظهر سرکارم نمیتونم بیام ببینمت، میشه تو بیای محل کارم؟ ایشون هم جواب داد اینهمه راه تو گرما پاشم بیام تو رو ببینم!؟

 

مورد داشتیم دختره نصف شب پیام داده به شخص مورد نظر که من دلم خیلی گرفته. جواب شنیده من الان خیلی خوابم میاد، بذار صبح در موردش صحبت میکنیم!!

 

مورد داشتیم روز تولد دختر خانوم بوده، پسر مورد نظر نمیدونسته چی بخره، رفته دو تا کتاب خریده داده به طرف. (کتاب خریدنش مشکلی نداشته، اینکه بیان کرده که من نمیدونستم چی برات بخرم. سر راه که میومدم یه کتابفروشی دیدم اینا رو برات خریدم!! یعنی آخر توجه بود این دیگه!!)

 

مورد داشتیم دختر و پسر با هم بیرون بودند، خانوم شیرکاکائو میخوره حالش بد میشه!! پسره بدو بدو میرسوندش ایستگاه بی آر تی میگه زود برو خونه تا حالت بدتر نشده!!! :)))))

 

مورد داشتیم ....

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند