گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

668 - دوره آموزشی!

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ
یه دوره تخصصی مدیریتی داره برگزار میشه، 

 به قول خودشون مطابق با سر فصل های بین المللی آموزشیه.

برای همین درخواست کردند که هر کی میخواد تو این دوره شرکت کنه روزمه علمی – اجرائی ش رو بفرسته تا بررسی بشه ببینند شرایط شرکت تو دوره رو داره یا نه!

من دوره قبلیش رو یه بررسی کردم، تصاویرش حاکی از حضور ادمهایی بود که سالهای سال دود چراغ خوردند و چه میزها که پشتش ننشستند و چه سمتهایی که حکم نگرفتند!

حالا تصور کردم که منم بخوام قاطی بشم با اینها!!

از طرفی گفتم اونا همون پروفایل من رو که ببینند و سنم رو بفهمند ردم میکنن! میگن جوجه تو رو چه به این دوره!

از طرفی دیگه چون من خیلی اعتماد به نفس بالایی دارم و از خودم مطمئنم، میگم من روزمه م اندازه خودم پر باره! اگر منو رد کنن، خودشون ضرر کردند!!

از طرفی دیگه تر، من پارسال سر جریان انتشار بی اجازه مقاله م تو ویژه نامه این مرکز که داره دوره رو برگزار میکنه، بحثی داشتم حسسابی و آخرش کارم کشید به شکایت از این مرکز به سیویلیکا که آقا بردار اون لینک مقاله بی صاحاب رو از تو سایتت! کی به تو اجازه داده مقاله منو چاپ کنی آخه!!!

دیگه اینجوریاست که احتمال عدم پذیرش من برای شرکت تو این دوره از احتمال پذیرشش خیلی خیلی کمتره!!!

ولی من خیلی دوست دارم شرکت کنم. میتونم بگم مورد علاقه ترین دوره ای هست که تو عمرم میتونم شرکت کنم. مخصوصا اینکه به موضوع پایان نامه ارشد و دکترام (انشالله تعالی) میخوره!

میخوام خب!

:(

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند