گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

675 - هدیه زندگی!

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ
گفتم پنج شنبه رفته بودم واحد پیوند برای کارای جشن،

یه لیستی دستم بود

مشخصات اهداکنندگان عضو و گیرندگان اعضای پیوندی اهدائی

باید با گیرندگان اعضای پیوندی تماس میگرفتم و برای جشن نفس دعوتشون میکردم.

با مرد میانسالی تماس گرفتم، گیرنده کلیه بود، خودش گوشی رو برداشت... فامیلیم رو پرسید و خیلی از همه بچه های واحد پیوند تشکر کرد و گفت من همیشه از ته دلم برای شما دعا میکنم .. خیر ببینید... زندگیم رو مدیون شما هستم ... حتما جشن رو میام تا از نزدیک همه کسانی که تو این کار هستند رو ببینم و ازشون تشکر کنم...

پسر 19 ساله ای گیرنده قلب بود، تماس گرفتم پدرش گوشی رو برداشت... خیلی خوشحال شد... گفت ممنون که هنوز هم از ما یاد میکنید.. حال پسرش رو پرسیدم، گفت حالش خیلی خوبه، خدا رو شکر.. الان دانشگاهه سر امتحانه.. برای جشن دعوتشون کردم، گفت ما شهرستان هستیم و همه تلاشمون رو میکنیم که به جشن بیایم.

جوان 29 ساله ی اصفهانی... وسط هر جمله ش دعای خیر و تشکرش قطع نمیشد، گفت من اصفهانم، ولی حتما میام.. ممنونم.. خیلی ممنونم...

خانمی گیرنده کلیه بود، خوشحال از اینکه به جشن دعوت شده بود ... گفت اگر دعوت نمیکردید هم میومدم! من هر سال در این جشن شرکت میکنم...

 

اما!
در این میان بودند کسانی که خیلی از تماس من خوشحال نشدند و به قول خودمون تحویل نگرفتند....

 

و بودند کسانی که ... فوت کرده بودند...

 

وقت داشت تموم میشد و به ساعت تعطیلی واحد نزدیک میشدیم، و من غرق فرمهایی بودم که دستم بود...

و به این فکر میکردم که یعنی میشه یه روز تو این فرم اسم من باشه...

نام و نام خانوادگی فریبا...

سن ؟؟....

علت مرگ مغزی ؟؟..

اعضای اهدائی: تمام اعضای قابل اهدا!

 

چه بهتر از نفسهایم،

کسی در خستگیهایش نفس گیرد.

هوای زندگی را در تنش جاری کند با من

 

تو جشن نفس منتظرتونم!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند