گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

677 - پــــــــراید!

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

آغا ما عزم جزم کرده بودیم که آخر امسال یه ماشین بخریم

و از اونجا که وسعمون به پراید بیشتر نمیرسید این بود که داشتیم برنامه ریزی هامون رو انجام میدادیم و حتی رنگش رو هم انتخاب کرده بودیم!

ولی امشب که با ماشین این قوم گرامی که پراید هست و از اتفاق پراید سفید رنگ (رنگ منتخب من برای پراید!!!) اومدیم، حسابی از کت و کول افتادم، یعنی تو عمرم اینقدر سختی نکشیده بودم که امروز تو این پراید اذیت شدم!!! وقتی پیاده شدم حس کردم یه دور رفتم قله دماوند و اومدم اونقدر که بدنم کوفته بود!!!

من همیشه طولانی ترین مسیری که با پراید رفته بودم از خونه خودمون تا خونه خواهر و یا دیگه نهایت تا باغ بود! ولی امشب... وااااای ... مردم! 

 

خلاصه که پشیمون شدم حسابی! لذا باید سرمایه م رو بیشتر بگذارم و روی گزینه ای دیگری برنامه ریزی کنم!! 

 
  • فریba

نظرات  (۱)

منم ماشین میخوااااااام

پاسخ:
پاسخ:
اوه اوه! یاد اون سرمایه گذاری مشترکمون افتاد.
ماشین رو بیخیال! بچسب به همون قرار خودمون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند