گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

685- جشن نفس 93

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ

 

میرویم ما به برج میلاد، به برج شادی، به برج میلااااااااد

تا یساعت دیگه باید خودم رو برسونم برج میلاد،

محل برگزاری جشن نفس. 

جلسه داریم! 

اینقده ذوق دارم من که انگار جشن عروسیمه!!!! 

همتون دعوتید و ورود همه هم رایگانه. 

دوست دارم همتون رو اونجا ببینم. 

من تو بخش مسابقاتم، اگر اومدین بیاین اونجا ببینمتون حتما! 

من برم کارامو جمع و جور کنم بررررم .

 

 

* این پوستر هم طراحیه خودمه!!! :)

 

  • فریba

نظرات  (۱)

بدو بدو دیره...
بابا طراح
جشن عروسی اینقدر حرص داره که ذوق اصلا توش نمود نداره ... وسط دعوا نرخ تعیین کردم!

پاسخ:
پاسخ:
منم تو این جشن اونقدر حرص خوردم که اصلا نفهمیدم چی شد!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند