گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

687 - یه کامنت خصوصی!!!!

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ب.ظ
جمعه 14 شهریور1393 ساعت: 15:53 توسط:???
سلام فریبا عزیز
من مدتهاست وبلاگت رو میخونم و همیشه دوست داشتم تو رو ملاقات کنم، طبق نوشته ای که اینجا گذاشتی به جشن نفس اومدم و در بخش مسابقات تو رو از نزدیک ملاقات کردم. 
تو دختر بسیار زیبا و متین و موقر هستی و من خیلی ازت خوشم اومد، 
خواستم ببینم امکانش هست بیشتر باهات اشنا بشم؟
 وب سایت   ایمیل   [خصوصی]  
685- جشن نفس 93

 

این کامنت رو یه بنده خدایی گذاشته برای من!!!

من همینجا به این عزیزدل بگم، برادر من (احیانا خواهر من!!!!) شما اگر یه سر تا جشن میومدی، متوجه میشدی که اصلا بخش مسابقاتی در کار نبود!!! بخش مسابقه تو جلسه جابجا شده و  مسابقه پرسش و پاسخ به صورت پیامکی برگزار شد و مسابقه عکس هم به عکاسان خبری که در جشن مستقر بودند واگذار شد. 

من هم در روز جلسه قبل از جشن، به بخش خبرنگاران جشن منتقل شدم و کلا تو کمپ خبرنگاران بودم و بعید میدونم کسی تو جشن من رو دیده باشه! اگر هم دیده باشه وقار و متانتی تو من ندیده چون یا در حال بدو بدو بودم و یا جر و بحث با بچه های انتظامات یا خبرنگاران نماها که میخواستند در پوشش خبری از این جشن سو استفاده کنند!!!! 

 

لذا برو خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه!!! 

ضمنا من از دوستان مجازی بیزارم!!! یکیش وارد زندگیمون شد، برای هفت جد و ابادمون بس بود!!! 

 

دست برداریم از این دروغهامون!

 

  • فریba

نظرات  (۳)

چه سوتی ضایعی

دست بردارین... والا دست بردارین!!!
فریبا یعنی عاشقتما مررردم ازخنده

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند