گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

670 - ماموریت 2

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ
فردا قراره برم ماموریت،

اونم کجا!!!

مازندران!

اونم با کی!

این همکار رو اعصابم!

قضیه از این قراره که ابتدا قرار بود مدیرم و این همکارم باهم برن شمال جلسه، تا امروز ظهر هم هنوز قرار بر همین بود! یهویی مدیر سر ظهر از در اومد تو و گفت سرکار خانم فریبا!! پاشو بیا فردا باید بری جلسه شمااااااااااال!

آغا منو میگی! یهو جیغ زدم! چی ی ی ی ی؟؟؟ من ن ن؟؟

بدو بدو رفتم اتاقش میگم چی میگی دکتر! میگه ما فردا یه جلسه مهم تو وزارت داریم لذا باید یکیمون بره جلسه وزارت یکیمون بره جلسه ساری. شما میری جلسه ساری.

من با یه قیافه ملتمسانه عصبانی میگم تروخداااا من خیلی کار دارم، پاشم برم جلسه بگم چی!!

کلی که باهاش جروبحث کردم آخر سر میگه من نمیدونم! دستور مدیره، خودت برو باهاش حل کن!!!

حالا تصور کن من فردا ساعت 6 وقت دکتر داشتم، ساعت یه ربع هفت هم یه جا دیگه جلسه داشتیم با بچه ها. موندم چیکار کنم اینا رو!

کلی هم سر دکتر غر زدم که چرا اینقدر بی برنامه اید آخه شما ها! من کار و زندگی دارم پاشم برم شمال بگم چی آخه.

استادم برمیگرده میگه خوبه که! خوش میگذره! یه چشم غره بهش میرم و میگم شما بفرما اگه خیلی خوش میگذره!

اینطوریه که ما فردا داریم میریم شمال.

جلسه به کنار،

من چطوری این همکارم رو یه روز کامل کنار خودم تحمل کنم آخه!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

ای خداااااااااااااااا به من صبر بده ه ه ه!!!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

خیلی خوبه اونم کجا؟! شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
ممکنه دفعه اول سخت باشه ولی ماموریتای بعدی خیلی خوش میگذره

پاسخ:
پاسخ:
بعله!
شما لطف دارید!

نیومدی هنو؟!!

پاسخ:
پاسخ:
اووومدم م م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند