گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

674- حجاب

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

میگما
چی میشد الان من که اینجا نشستم پشت میزم دارم کارم رو انجام میدم
مقنعه م رو برمی داشتم؟
مانتو تنم نبود و با یه تی شرت و شلوار میومدم و میر فتم؟
نه واقعا؟
این تار موهای پریشون من کیو میخواست از راه به در کنه؟
اصلا اگر کسی قراره با موهای من از راه به در بشه، همون بهتر به در بشه!!!
والا!
من هر روزی که صبح از خواب بیدار میشم و لباس میپوشم که بیام سر کار، یا هر زمانی که میخوام برم از خونه بیرون برای یه خرید مختصر یا برای هواخوری و یا پیاده روی، از ته دلم یه آهی میکشم و میگم چی میشد ما آزاد بودیم! میتونستیم هر لباسی دوست داریم بپوشیم.
من شدیدا با حجاب مو مشکل دارم! اصلا با حجاب مشکل دارم.
اگر دست خودم بود همیشه یه بلوز آستین بلند و یه شلوار جین و کفش اسپورت و گه گداری یه کلاه میپوشیدم و میزدم از خونه بیرون. برام فرقی نمیکرد کجا میرم، پارک، سر کار، دانشگاه، خونه دوستم، خرید ... هر جا!
لباسم همین بود...
از اینکه مجبور شم بدون اینکه برام قابل پذیرش باشه روسری و مقنعه بپوشم و موهامو بپوشونم، بدم میاد!
البته من تا دو الی سه سال پیش اینطوری نبودما!
از اونایی بودم که مقید به حجاب بودم و آغا بیرون میری موهات پیدا نباشه و مانتوت تنگ نباشه و ...
ولی خب چی شد که اینطوری شدم، سر دراز دارد!!!
...........
به هر جهت،
من دوست دارم هر طوری که دوست دارم لباس بپوشم نه هر طوری که مقرر شده!
من این دردم رو برم به کی بگم آخه!؟

پی نوشت:
خیلی بده که آدم با یه سری آدمهای معتقد بگرده و از همنیشینی با اونها ضرر کنه و قید هر چی که یه زمانی بهش اعتقاد راسخ داشته رو بزنه!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند