گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

680 - یه بچه خسته!!

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ب.ظ
جلسه داشتیم،

یکی از مهمونای ویژه این جلسات ما مشاور وزیر .... هستند!! 

فوق العاده انسان با سواد و نظریه پرداز و در عین حال صاف و خاکی و خودمونی هستند. 

ایشون بنده رو به نام " بــچـــه" خطاب میکنند!!! 

مثلا میگه: 

بچه! محور جلسه امروزمون چیه؟

بچه! فلان فرم رو به من بده!

بچه! رشته ت چی بود تو!؟

بهشون میگم: اقای دکتر فامیلی من هست فلان!!! 

میگه: خوشم نمیاد از فامیلت برای همین صدات میزنم بـــچــــه! 

:|

 

 

پی نوشت: 

به شدت خسته م، 

گزارش اصفهان رو فردا و شاید پس فردا و شاید هم هفته بعد... 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

از بسکه من خستت کردم یه هفته ام بخوابی خستگیت در نمیره!

پاسخ:
پاسخ:
من تازه میومدم اونجا خستگیم درمیرفت!
بیشتر تو خسته شدی که تو مدت محدودی که من اونجا بودم مجبور شدی همه جوره از من پذیرایی کنی!
چه باحاله این مشاور وزیر
خسته نباشی ولی زودتر شرح سفرو بذار دیگه

پاسخ:
پاسخ:
خیلی!

شرح سفر رو نوشتم؛ فردا در چند پست مجزا آپ میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند