گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

690- بستنی پاندا و دنر!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ
دوشنبه عصر،
یعنی دمدمای غروب!
خانوم هم خونه ای مثل همیشه خسته و افسرده و دلتنگ. 
با وجود خستگی و کار فراوان، بهش پیشنهاد دادم بریم پاندا!
اونم ذوق کرد و سه سوت لباس پوشید رفتیم. 
من تو راه خواب بودم رسما!!! 

رسیدیم پاندا، هم خونه ای بستنی اسکوپی سفارش داد و من آب هویج بستنی با خامه فراوااااان!!
بستنی و خامه ش خوشمزه بود ولی آب هویجش کم بود و بیمزه! 

بستنی رو که به زور خوردیم و تموم شد، اروم اروم رفتیم که به خونه برگردیم. 
متوجه یک فست فودی جدید کمی بالاتر از پاندا شدیم! دنر کباب!!! 

یکم وسوسه انگیز بود، وایسادیم تخته منوی دنر رو که دم در ورودی گذاشته بودند رو یه نگاهی انداختیم، به هم خونه ای اشاره کردم بریم؟؟ اونم پایه گفت بریم!

هر کدوم یه دنر گوشت سبزینه سفارش دادیم. 

مگه میشد خورد! من اونهمه بستنی و خامه خورده بودم سیر سیر بودم! 
یه نصف ساندویچ رو به زور خوردم. 
خوشمزه بود. 

کم کم ستار خان داره میشه پاتوق تفریحات سالم و خوشمزه ما!

بعد از بستنی پاندا، دنر رو بهتون پیشنهاد میکنم! 

البته رستوران نشاط و البی هم هستند که باید اول خودم امتحان کنم بعد بهتون پیشنهاد کنم! باید هر تبلیغاتی جنبه تجربی مثبت هم داشته باشه!


  • فریba

نظرات  (۳)

زندگی فست فوتی؟؟
پاسخ:
زندگی همه ماهایی که تهران هستیم همینه!
فست و فوری و فوتی!


هیچی رو با "فلوت" عوض نمیکنم!
پاسخ:
عه! 
فلوت همون زمان خوب بود، 
الان یک مزخرفی شده که!!! 


خیلی خوشمزه بود به منم خیلی چسبید:)نوشین فلوت یه زمانی فلوت بود الان نی هم نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند