گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

696 - یه اهنگ قشنگ

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ


تو اون شام مهتاب کنارم نشستی


عجب شاخه گل‌وار به پایم شکستی


قلم زد نگاهت به نقش‌آفرینی


که صورتگری را نبود این‌چنینی


پریزاد عشق رو مه‌آسا کشیدی


خدا را به شور تماشا کشیدی


تو دونسته بودی چه خوش‌باورم من


شکفتی و گفتی از عشق پرپرم من


تا گفتم کی هستی تو گفتی یه بی‌تاب


تا گفتم دلت کو تو گفتی که دریاب


قسم خوردی بر ماه که عاشق‌‌ترینی


تو یک جمع عاشق تو صادق‌ترینی


همون لحظه ابری رخ ماه رو آشفت


به خود گفتم ای وای مبادا دروغ گفت


گذشت روزگاری از اون لحظه ناب


که معراج دل بود به درگاه مهتاب


در اون درگه عشق چه محتاج نشستم


تو هر شام مهتاب به یادت شکستم


تو از این شکستن خبر داری یا نه


هنوز شور عشق رو به سر داری یا نه


هنوز هم تو شب‌هات اگه ماه رو داری


من اون ماه رو دادم به تو یادگاری



با صدای: داریوش اقبالی

دانلود آهنگ. 


  • فریba

نظرات  (۲)

سلااام فریبا جووون 
خونه ی نو مبارکه!!!
راست ش من تابستون خیلی سرم شلوووغ شد الان دوباره خودمو پیدا کردم!!
قضیه چیه خط تو عوض کردی!!!!
دلم برای اینجا تنگیده بووود
پاسخ:
سلامعلیکم
خوش اومدین
صفا اوردین 
چرا دست خالی اومدین؟!
پس کو کادوهای خونه جدید!؟ 

ای باباااااا


خونه نو مبارک....چه قشنگه:) بچه ها از صب تا شب این آهنگو زمزمه میکرد فریبا!!!
پاسخ:
از قبلیه خیلی بهتره! نه؟

تو هم که دست خالی اومدی!!!




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند