گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

704 - ســــــــــرده!

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

میگم چرا اینقدر هوا سرد شده!؟ 

یخ زدم!!

از مانتو پائیزه باید به پالتو تغییر پوشش بدم فکر کنم!!!


جاتون خالی! 

دیشب عروسی بودم، 

البته عروسی که نه! جشن نامزدی!! جشن نامزدی یه بچه دهه هفتادی!!! 

یه جشن مفصصصصل گرفته بودند خانواده عروس که نگو! به قول خودشون همین یه بچه و یه دختر و دیگه باید هر کاری میتونیم براش انجام بدیم. 

مراسم خوبی بود.

فقط من اونجا زیادی غریبه بودم. چون به جز پدر عروس و مادر عروس و خاله عروس و خود عروس، دیگه کسی رو نمیشناختم!!


مراسم خسته کننده ای بود!

بعد از مراسم میخواستم برگردم خونه، پدر عروس دست من رو گرفته به زور سوار ماشین میکنه که الا و بالله تو باید بیای بریم خونه ما. اونجا دختر و پسر قراره جمع بشن مراسم داریم! هر چی التماس و خواهش و تمنا که تروخدا بذارید برم به کار و زندگیم برسم، اجازه ندادند که ندادند! 

اینطوری بود که تا ساعت 2 نیمه شب من خونه عروس بودم! بعدشم پدرعروس لطف کرد من رو رسوند خونه، بهم گفت میری تو خونتون و از پنجره بالکن دست تکون میدی تا من خیالم راحت بشه برم!! 

اینطوری شد که من امروز ساعت 9 رسیدم سر کار! خواب آلوی خواب آلو!


چند تا شاخه گل مریم هم از عروس هدیه گرفتم (البته به زور!!!) خونه یه عطری گرفته که نگو!


راستی یادم رفت بگم!

سلااااااااااااااام م م م 

:)


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند