گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

708 - صباح الخیر!

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

صبح همگی بخیر. 

آغا ما تمام این هفته رو من خواب موندم و زودتر از 9 نتونستم بیام سر کار. 

حالا مدیر ما همیشه دیر میومد سر کار هااا!!! 

تو کل این هفته سر 8 تو دفترش حاضر بود!!! 

ولی خب از بزرگواریش چیزی نگفت! البته چون میدونه از پس من برنمیاد، خیلی وقته دیگه به من گیر نمیده! :))


نکته بعدی هم اینکه، 

فکر کنم دارم سرما میخورم! 

علائمش رو دارم حس میکنم! 





  • فریba

نظرات  (۱)

تکون بخور ای تنبل، ای تنبل..

هی وای من مراقققققققققققققققققققققققققب باش...

پاسخ:
یک تنبلی شدم که خدا میدونه!! 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند