گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

711 - مرکز آنلاین خرید میوه!

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

چند وقت پیش میخواستم برم دیدن یکی از اقوام در بیمارستان 

وقت بسیار کم بود و ساعت ملاقات محدود 

من تو ذهنم در حال برنامه ریزی و مدیریت یکساعت زمان در اختیارم بودم که چطوری در عرض یکساعت برم یکم میوه بخرم که برای بیمار ببرم و خودم رو برسونم گیشا و تا بیمارستان شریعتی برم و مریضمون رو به اندازه کافی ملاقات کنم و برگردم ... تو این برنامه ریزی، خرید میوه کلی وقت من رو میگرفت! 

داشتم به این فکر میکردم که کاش یه مرکزی بود که میوه سفارش میدادی برات میاورد و مجبور نبودی برای خریدش بری میوه فروشی! هر چند من خریدای اینطوری رو اصلا قبول ندارم و میگم حتما باید خودم برم جنس رو ببینم حالا هر چی میخواد باشه!

ولی در مواقع ضروری و اینچنینی خیلی مفیده!

در همین افکار بودم که گفتم بذار یه سرچی بزنم ببینم چنین چیزی هست یا خیر!

چشمم به جمال این سایت روشن شد! 


سایت میوه!!!!!


خیلی برام جالب و زیبا بود. 

ضمن اینکه بسکت مخصوص بیمار و هدیه و عروسی و ... هم داشت! با میوه های درجه یک و خاص!! 


این سایت در درجه اول برای قشرهای مرفه و نیز قشرهای .... گشاد جامعه بسیار مناسب هست. 

به این دو قشر شدیدا و اکیدا توصیه میکنم!


  • فریba

نظرات  (۱)

خیلی جالب بوووووووووووووووود.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند