گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

712 - علم بهتر است یا موسیقی!؟

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

همزمان با شروع ترم 4 سه تار،

یادگیری دف رو هم شروع کردم! 

من در اصل میخواستم برم کلاس آواز! 

ولی به پیشنهاد اساتید، بهتر بود اول یکی دو تا ساز یاد میگرفتم بعد میرفتم دنبال آواز!

به هر جهت که افتادم تو خط موسیقی سنتی. 

امیدوارم وسط راه ولش نکنم!

استادم دیروز ضمن تحسین بنده، 

بهم گفت من نگرانتم! 

گفتم چرا!؟ 

میگه: آخه بچه های فوق لیسانس و دکتری، چون سودای مقام و منصب و ادامه تحصیل در سر دارند، هر آن ممکنه موسیقی رو ول کنند و برن بچسبند به درسشون! 

من خندیدم و گفتم: 

فعلا که من درس رو ول کردم  و چسبیدم به موسیقی. 

گفت: به هر جهت! حواست باشه!!! 


منم راستش رو بخواین، کمی دو دلم! اینکه اگر بخوام موسیقی رو حرفه ای دنبال کنم، از درسم بمونم. هر چند استادم میگفت اگر برنامه ریزی دقیق داشته باشی به هردوتاشون میرسی. 

ولی کو برنامه ریزی دقیق! 


پیشنهاد شما چیه!؟


  • فریba

نظرات  (۲)

فریبای ایده آلت را که اگر آن شوی لبخند به لبت رضایت می نشیند تصور کن !
با مهندسی معکوس قدم به قدم برگرد عقب 
ببین به کدام می رسی ؟
شاید باید هر دو را ادامه دهی،شاید هم باید هر دو را رها کنی و راه سومی در پیش بگیری ...
پاسخ:
متشکرم. 
راهکارت قشنگ بود. 
خودم هم به همین فکر میکنم که من فریبا رو در آینده چطور تصور میکنم! 

راستش من هر دو رو میخوام!

برنامه ریزی سخت و راهی پر پیچ و خم برای رسیدن به هردوتاشون دارم برای همین میترسم وسط راه مجبور شم یکیش رو رها کنم!! 

بازم ممنون از راهنمائیت. 

حالا چرا این اسم رو برای خودت انتخاب کردی!؟ 00:00 !?



حرف دوستمون خیلی به دلم نشست و منم احساس کردم باید اینکارو انجام بدم ...

تمام سعیتو بکن و نگاهت به مسیر روبروت باشه و در حال حاضر به عقب برنگرد  :)

پاسخ:
من خیلی وقته دارم به اینده فکر میکنم ... 

ولی متاسفانه نمیدونم چرا همیشه تو اینده یه پلی به گذشته میخوره! عین مارپله هست که ماره تو رو میخوره میبره به عقب ب .. خیلی عقب ب ... 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند