گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

716- غلط اندر غلط!

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

   زنگ زدم به مدیرم میگم: 

   از سازمان فلان زنگ زدند برای پیگیری فلان نامه! خیلی هم شاکی بودند! 

  مدیر:

   غلط کردند! 

  من:

 آقای ح زنگ زده بود، مخ من رو خورد از بس حرف زد که چرا نامه رو نفرستادین و اینا! 

  مدیر: 

  غلط کرده! 

  من:

تازه میگفت دکتر الف هم زنگ زده بهشون گفته چرا اینا نامه رو هنوز نفرستادند و پیگیری کنید و ...!

  مدیر: 

 غلط کردند!

 من: 

 میگم اگه لازم هست با دکتر پیگیری کنم!؟

 مدیر: 

 نخیر لازم نیست! خودم فردا صحبت میکنم!


 (خیلی بهم لطف کرد که نگفت غلط کردی!!!) 

:))))))



بعدا نوشت: 

اومدم اتاق، همکارم میگه:آقای ح (همونی که برای پیگیری نامه زنگ زده بود) زنگ زد باهات کار داشت! 

من:غلط کرده!!! 

:)))))) 


خیلی بی ظرفیتم! نه!؟ 


  • فریba

نظرات  (۳)

  • محمد محمدیان رباطی
  • عجب

    جالب بود

    آفرین مدیریت رو از مدیرت سریع یاد گرفتی :-)
    پاسخ:
    یاد گرفتن که خیلی وقته یاد گرفتم! 
    مهمه اجراشه! 


    خوشم اومد:)

    پاسخ:
     :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند